Noen som venter tvillinger her?

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Er i uke 12 nå, og fikk vite for et par uker siden at vi har 2 stk i magen. Kom selvfølgelig som et sjokk, og er en skrekkblandet fryd av følelser. Men bare alt går bra skal jeg være så takknemlig og lykkelig [emoji177] fikk vite på forrige ultralyd at det er et høyrisiko svangerskap pga at de deler morkake... men prøver å ikke bekymre meg for mye. Hadde vært fint å høre fra andre i samme situasjon [emoji5]

Er vel to til som venter tvillinger [emoji7]

Er i uke 12 nå, og fikk vite for et par uker siden at vi har 2 stk i magen. Kom selvfølgelig som et sjokk, og er en skrekkblandet fryd av følelser. Men bare alt går bra skal jeg være så takknemlig og lykkelig [emoji177] fikk vite på forrige ultralyd at det er et høyrisiko svangerskap pga at de deler morkake... men prøver å ikke bekymre meg for mye. Hadde vært fint å høre fra andre i samme situasjon [emoji5]
Jeg vet ikke hvor mange som bor i meg enda, men jeg har et par tvillinger fra før av ☺️ Hadde også høyrisiko pga. Overvekt hos meg, en morkake og jeg utviklet svangerskapsforgiftning siste tiden. Men det gikk helt fint! Bare å spør om du lurer på noe ☺️

Jeg vet ikke hvor mange som bor i meg enda, men jeg har et par tvillinger fra før av [emoji5]️ Hadde også høyrisiko pga. Overvekt hos meg, en morkake og jeg utviklet svangerskapsforgiftning siste tiden. Men det gikk helt fint! Bare å spør om du lurer på noe [emoji5]️
Hehe blir spennende å se da[emoji5] tusen takk. Kommer sikkert flere spørsmål som dukker opp underveis, foreløpig er det mest sjokk hehe.

Back
Topp