Noen som venter tvillinger eller har fra før? :)

Babyglad:)

Blir kjent med forumet
Veldig spent på å høre litt erfaringer med hvordan dere mistenkte eller merket noe på kroppen i forhold til at det var tvillinger? om når dere kjente livmoren over symfysen?
 
Ville bare tipse om at det er eget tvilling forum her under forum: tvillingforeldre. Ellers har mange tvilling gravide samlet seg inne i januar under "tvilling skravletråd" :joyful:
 
Satt inn to egg, se to «plommesekker» eller hva de kaller det denne uken,men er kun 5 uker på vei.

så TUL er 05.11, da får jeg se om begge fortsatt er der. Av det jeg leste så er det 80% sjanse For at begge «overlever».

har hatt en anelse om tvillinger fra før vi tok prøverør , å når vi satt inn to så var jeg så sikker på at begge kom til å feste seg.

fikk veldig mye stikking og tidlig G test , i tillegg så ble jeg overstimulert så pass at jeg havnet på sykehus (som er mer vanlig med tvillinger)

så venter bare på TUL nå!
 
Satt inn to egg, så to «plommesekker» eller hva de kaller det denne uken,men er kun 5 uker på vei.

så TUL er 05.11, da får jeg se om begge fortsatt er der. Av det jeg leste så er det 80% sjanse For at begge «overlever».

har hatt en anelse om tvillinger fra før vi tok prøverør , å når vi satt inn to så var jeg så sikker på at begge kom til å feste seg.

fikk veldig mye stikking og tidlig G test , i tillegg så ble jeg overstimulert så pass at jeg havnet på sykehus (som er mer vanlig med tvillinger)

så venter bare på TUL nå!


Mente at vi SÅ to «Plommesekker» på UL
 
Satt inn to egg, se to «plommesekker» eller hva de kaller det denne uken,men er kun 5 uker på vei.

så TUL er 05.11, da får jeg se om begge fortsatt er der. Av det jeg leste så er det 80% sjanse For at begge «overlever».

har hatt en anelse om tvillinger fra før vi tok prøverør , å når vi satt inn to så var jeg så sikker på at begge kom til å feste seg.

fikk veldig mye stikking og tidlig G test , i tillegg så ble jeg overstimulert så pass at jeg havnet på sykehus (som er mer vanlig med tvillinger)

så venter bare på TUL nå!

spennende! Var det fersk eller fryseforsøk? Ba selv om å få sette inn to nå på ferskforsøk men Ullevål ville ikke :(
 
spennende! Var det fersk eller fryseforsøk? Ba selv om å få sette inn to nå på ferskforsøk men Ullevål ville ikke :(


Det var fersk! Hvorfor vi fikk lov var ett under for meg fordi det var veldig god kvalitet og vi fikk flere på frys. Det var også mannlig faktor hos oss.

men kan være fordi jeg er ung og frisk? At kroppen min tåler tvillinger eller at de har litt sprengt kapasitet og ønsker å få flest gravid på første forsøk. :confused005

de sa de hadde vært veldig strenge i mange år nå da det var en periode det ble veldig mange tvillinger født grunnet ivf.
 
Jeg har tvillinger. Jeg har også en enling. Og jeg kan ikke si det var veldig store forskjeller i starten. Annet enn at jeg var mer kvalm med tvillingene... ☺️ magen kom veeeldig mye tidligere da
 
Det var fersk! Hvorfor vi fikk lov var ett under for meg fordi det var veldig god kvalitet og vi fikk flere på frys. Det var også mannlig faktor hos oss.

men kan være fordi jeg er ung og frisk? At kroppen min tåler tvillinger eller at de har litt sprengt kapasitet og ønsker å få flest gravid på første forsøk. :confused005

de sa de hadde vært veldig strenge i mange år nå da det var en periode det ble veldig mange tvillinger født grunnet ivf.


Ung og frisk her også. Ingenting å ta på verken meg eller mannen, alle undersøkelser er uten avvik. Alt tilsier at mannen og jeg skal få barn på vanlig måte (klart det en gang før). Jeg spurte flere ganger, følte jeg hadde legen på gli en liten stund. Når jeg spurte om begrunnelse, fikk jeg til svar «vi ønsker ikke tvillingfødsler».... :shifty:
hvilket sykehus fikk du behandling på? ☺️
 
Jeg fikk tvillinger for 3.5 år siden. Jeg er tvilling selv, og hadde det bare på følelsen. Ble VELDIG kvalm tidlig, og svimmel og trøtt. Mye mer enn med storesøster. Så jeg var ikke overrasket da det viste seg å være to. ;)

Husker ikke når magen begynte å komme, men da var det ikke så lenge siden jeg hadde født storesøster. Men alt skjedde egentlig før med tvillinger i magen, og magen ble stoor. Gikk til uke 38+0 og de kom av seg selv. Vaginal fødsel begge i setet. :smiley-angelic006
 
Ung og frisk her også. Ingenting å ta på verken meg eller mannen, alle undersøkelser er uten avvik. Alt tilsier at mannen og jeg skal få barn på vanlig måte (klart det en gang før). Jeg spurte flere ganger, følte jeg hadde legen på gli en liten stund. Når jeg spurte om begrunnelse, fikk jeg til svar «vi ønsker ikke tvillingfødsler».... :shifty:
hvilket sykehus fikk du behandling på? ☺️


Merkelig! Er nok noen som er strengere. Vi var i Haugesund , offentlig
 
Har tvillinger og enling. Var mest kvalm med den ene. I super form med tvillingene. Større mage (og tidligere mage) med tvillingene.
 
Tenker inni mellom det hadde vært gøy, men har ikke og tviler på vi vinner tvilling loddet.. har tenkt tanken hva om, må ha nye bil da i tilfelle...har bare femseter pg allerede er vi fire før ny baby
 
Satt inn to egg, se to «plommesekker» eller hva de kaller det denne uken,men er kun 5 uker på vei.

så TUL er 05.11, da får jeg se om begge fortsatt er der. Av det jeg leste så er det 80% sjanse For at begge «overlever».

har hatt en anelse om tvillinger fra før vi tok prøverør , å når vi satt inn to så var jeg så sikker på at begge kom til å feste seg.

fikk veldig mye stikking og tidlig G test , i tillegg så ble jeg overstimulert så pass at jeg havnet på sykehus (som er mer vanlig med tvillinger)

så venter bare på TUL nå!


Åå så spennende, låter lovende:) lykke til:)
 
Back
Topp