Noen som venter, som har hatt keisersnitt tidligere?

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei[emoji5] er det noen her som har hatt keisersnitt tidligere og venter? Eller har flere etter keisersnitt? Har det påvirket svangerskapet på nestemann på noen måte?[emoji5]

Jeg tok keisersnitt med sønnen min for fire år siden. Er 6+3 nå. Merker ikke noe spesielt til det [emoji4]

Gratulerer![emoji5] merker ikke noe jeg heller enda, men er spent på senere siden det er så kort tid siden[emoji5]

Jeg hadde keisersnitt med første, er 2 år mellom før neste fødsel og den var vanlig. Eneste er at en kan feks ikke føde i vann men ellers merket eg ingen. Håper på å føde normalt nå også

Jeg hadde keisersnitt med første og fødte vanlig med andre. Det gikk helt greit, både fødsel og svangerskap. Jeg lurer på om de overvåket fødselen litt tettere pga tidligere keisersnitt, men jeg kan ta feil.

Jeg hadde keisersnitt med første, så en vanlig fødsel med andre. Han hadde navlestrengen rundt halsen to ganger:-( men det gikk fint. Har alltid hatt lyst å føde i vann....er dette utelukket pga keisersnitt uansett??? Noen som vet?

Jeg hadde keisersnitt med første, så en vanlig fødsel med andre. Han hadde navlestrengen rundt halsen to ganger:-( men det gikk fint. Har alltid hatt lyst å føde i vann....er dette utelukket pga keisersnitt uansett??? Noen som vet?
Jeg fikk beskjed at jeg ikke fikk føde i.vann pga tidligere ks. Men alt endrer seg så fort, det er snart to år siden.

Jeg hadde keisersnitt med første og fødte vanlig med andre. Det gikk helt greit, både fødsel og svangerskap. Jeg lurer på om de overvåket fødselen litt tettere pga tidligere keisersnitt, men jeg kan ta feil.
Følte meg ikke mue overvåket men så gikk fødselen veldig radigt, tror det de er redd for er at det skal dabbe av for de ønsker ikke å gi deg rie forsterkede eller noe i den duren. Hvis eg husker rett ...

Back
Topp