Noen som venter nr 3?

maimi

Betatt av forumet
Er gravid med vår tredje, har to små fra før på 2 og 4 år. Lurer så veldig på om det blir en skikkelig overgang fra 2 til 3 og om det bare blir stress.;) veldig glad for å vente vår 3 men samtidig litt spent på hvordan det blir med tre barn under 5 år

Venter nr 4.... syns ikke overgangen fra 2-3 var noe tung. Det gikk overraskende bra :-)

syns det gikk bra jeg [emoji846][emoji106]syns det var verre fra 1-2 venter nr 4 her [emoji173]️

Her er det også tredjemann som er på vei. God spredning da. Eldste blir 11 og minste er 5, så det blir 6 skoleår mellom hver...

Jeg venter også nummer tre:-) De andre er 8 og 1,5. De blir 9 og 2 til babyen kommer.

Venter også nr 3. Eldste her vil være 8 år og minsten vil være 17 mnd når nr 3 blir født ;)

Er gravid med vår tredje, har to små fra før på 2 og 4 år. Lurer så veldig på om det blir en skikkelig overgang fra 2 til 3 og om det bare blir stress.;) veldig glad for å vente vår 3 men samtidig litt spent på hvordan det blir med tre barn under 5 år

Min eldste blir 5 i høst, og jeg er også spent på hvordan det blir med tre! Spesielt med hverdagslogistikk etter permisjonstid! [emoji85] Det kommer helt sikkert til å bli veldig bra [emoji4]

Når vi bestemte oss for en til ville vi ikke ha alt for lang avstand til de andre to heller!

Syns overgangen var verst fra 1-2. Fra 2-3 gikk veldig fint. Da var eldste 3år og 4 mnd, og nr 2 var 18 mnd.

Back
Topp