Noen som venter nr. 3?

farmerswife

Andre møte med forumet
Hei!
Tok positiv test igår, hurra!
Har to døtre på 7 og halvannet år, og gleder oss vilt til å bli foreldre igjen. Er det noen andre her som venter nr. 3 - eller som har tre fra før, og vil dele erfaringer?

Hei hei.

Jeg har en gutt på snart 13 (!) og ei lita tulle på snart 1 år . venter nå nr 3. Siden det er så stor alders forskjell på de 2 føles det som jeg venter nr 2 :)

Ja, vi har to gutter på 2,5 og 3,5 år og er veldig spent på dette svangerskapet

hei:) har to jenter:) minste er 1 1/2 år:)

Har to fra før på 5 og 2,5år...

Jeg er førstegangs nå, men vi har alltid sagt at vi ønsker oss 3 begge to her....så gjenstår og se etterhvert.

Tenkte jeg skulle snike litt på deres erfaring og drømme litt framover i tid :)

Masse lykke til med nr 3 :)

jepp, har ei på 6 og ei på 3 år.

Gratulerer :) vi venter nr. 3 nå også :) Har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år :)

*spent* skrev:
Gratulerer :) vi venter nr. 3 nå også :) Har ei jente på 4 år og en gutt på 2 år :)

Passet på å få 2 i mellom hvergang altså..?

Her venter jeg min 3. Ja. Har en datter på 12 og en på 7..... Føles nesten som første gang.......

ja vi venter nr 3. har ei på tre og en på 1 fra før! Så det blir spennende. Men "de" sier at overgangen fra en til to er verst! nr 3 flyter nesten på resten

Her er det ei jente på 7 og ei jente på 3 ;) så håper prinsen kommer denne gangen;)

2 gutter, en på 4 og en på 2 år :)

tuttamia skrev:
ja vi venter nr 3. har ei på tre og en på 1 fra før! Så det blir spennende. Men "de" sier at overgangen fra en til to er verst! nr 3 flyter nesten på resten

Samma hær. Minsten ble nettopp 1, og største er 3. Håper det er sant det de sier at nr 3 flyter på resten... ;)

Tommeliten skrev:
jepp, har ei på 6 og ei på 3 år.

jeg og;) er veldig spent på hvordan det blir å være 3-barnsmor! noen som har sagt at det er som å mangle to armer... tror forsåvidt det skal gå greit, da jentene har blitt ganske store og selvstendige og forhåpentligvis vil hjelpe litt til. Gleder meg veldig, men er også spent på hva årene fremover vil bringe; aktiviteter, reiser, ungdomstia osv;)

Her det også nr 3 som bor i magen :)
Har en jente og en gutt fra før - 5 og 2 år gamle. Eldste begynner derfor på skolen like etter fødsel, og jeg tror det er en fin alder å få et lite søsken. Ganske stor, kan mye og har 'et eget liv' i stor grad. Vi får se. Tror nok det skal bli bra! :)

*spent* skrev:

Samme her :-) Det har ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk skal ha nr 3 ennå..

Ja, jeg også venter nummer tre. Litt skummelt, men vi gleder oss veldig. Blir tre tette vi får, da vi har en på fem og en på tre fra før.

Back
Topp