Noen som venter nr 3 her?

Ja ❤️

En gutt på 7 og ei jenta på 4 ❤️ ( de e nesten 8 Og 5 når nr 3 kommer). Me va ganske lenge i tenkeboksen om me sko ha 3... hadde jo egentlig planlagt 2 bare :hilarious:haha, men nå heiv me oss uti det :D:D
Dine da?

Bare 3? Venter nummer 6 :nailbiting: Ett barn er i himmelen, så da er det "bare" den femte vi venter på... Ikke planlagt nei. Vordene søstre er 16, 15, 12 og 2. Jeg er vettskremt!

En gutt på 7 og ei jenta på 4 [emoji173]️ ( de e nesten 8 Og 5 når nr 3 kommer). Me va ganske lenge i tenkeboksen om me sko ha 3... hadde jo egentlig planlagt 2 bare :hilarious:haha, men nå heiv me oss uti det :D:D
Dine da?

Samme her, hehe. Var en del frem og tilbake vi også, men klarte ikke si at vi var helt ferdig og følte noe manglet så vi gønnet på [emoji6] Mine er 5 og 2, gutt og jente som blir 6 og 3 når minsten kommer [emoji4] Blir nok travelt men kos også [emoji173]️

Bare 3? Venter nummer 6 :nailbiting: Ett barn er i himmelen, så da er det "bare" den femte vi venter på... Ikke planlagt nei. Vordene søstre er 16, 15, 12 og 2. Jeg er vettskremt!

[emoji173]️ Det kommer nok til å gå så fint. De tre største hjelper nok til litt skal du se [emoji4] Spennende [emoji7]

Venter nr 3 nå:D:dummy1: Har ei jente på 11 år og en gutt på 13 år i fra før, men vi har prøvd i 5 år nå og ikke fått det til før nå som ble VERDENS beste tidlige bursdagsgave(bursdag 30 september):talk017 så nå gleder vi oss uendelig over graviditeten, og håper at "Lille" fortsatt klorer seg fast:Heartbigred

Venter nr.4 her!
Har en gutt på 10, jente på snart 8 og jente på snart 3.

Ja, har en gutt født januar 2015, jente født desember 2016 og venter nr 3 mai/juni 2019 [emoji170][emoji173]️[emoji169]

Back
Topp