Noen som venter flere enn en?

lisesophie

Andre møte med forumet
Jeg var på ultralyd 4 ganger hos fastlegen min før ordinær ultralyd i uke 18. Dette er et helt nytt legekontor, og de hadde derfor fått ultralyd! Jeg var som sagt på undersøkelse 4 ganger før ordinær ultralyd og da sa hun: "jeg kan bekrefte at det er liv her og at det er èn!". Jeg hadde allerede fått ganske stor mage, så alle tulla med at det var to inne der. Jeg begynte egentlig å bli ganske lei av at alle kommenterte det, så ble irritert til slutt å forklarte at jeg hadde vært på ultralyd fler ganger, så det var nok bare én. Så var dagen for ordinær ultralyd kommet, og det første vi ser på skjermen er to hoder. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg trodde, men jeg var fortsatt overbevist om at det bare var en. Helt til jordmor sier: "men her er det jo to!". Tårene strømmet på, jeg mistet følelsen i beina, jeg ble kvalm og jeg besvimte.
Den følelsen kan egentlig ikke beskrives, men nå sitter jeg her 3 uker etter og gleder meg veldig. Det største sjokket er jeg kommet over og synes det blir stas med to jentetvillinger!

Så, er det fler enn meg som venter tvillinger?
Evt, er det noen som vet om det er opprettet en facebook gruppe for oss med termin i desember? :-)

Sniker litt her jeg! Først, gratulerer med to i magen! Kjempe stas med tvillinger! Må være et sjokk når du har vært på så mange ul'er som har vist en, også er det to. Den ene gjemt seg godt den da kanskje ;-) Jeg har termin 6 januar og venter også tvillinger :-D

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Legg meg til som venn så ordnet jeg tilgang :) cecilie tollefsen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med tvillinger! :D

Jeg er nesten nervøs for å fortelle det, for det er for godt til å være sant, og jeg skal ikke på OUL før på tirsdag, da er jeg i uke 18. Men tidlig ultralyd viste altså to bittesmå i magen min! Hadde satt inn to befrukta egg på Riksen, så vi visste jo at det var en mulighet, men jeg hadde neste glemt det da vi var der. Så det var en ekstremt gledelig overraskelse! Magen min er større enn den var på samme tid da jeg gikk med vår første.

Men vi mista en liten i uke 15-16 i fjor, så nå er jeg så bekymra og er redd jeg gjør hjertet mitt litt til stein, er veldig innstilt på at alt kan gå galt... Dette ble visst et nytt tema... Men snart er det UL, da får jeg vite hvordan det står til. Gleder meg til å høre hvordan det går der inne! Og hvis alt er bra med begge to, så kommer hjertet til å smelte og jeg kommer til å gråte lettet ut!! :-P Dette er i høyeste grad ønskebarn!

Gratulerer med tvillinger! :D

Jeg er nesten nervøs for å fortelle det, for det er for godt til å være sant, og jeg skal ikke på OUL før på tirsdag, da er jeg i uke 18. Men tidlig ultralyd viste altså to bittesmå i magen min! Hadde satt inn to befrukta egg på Riksen, så vi visste jo at det var en mulighet, men jeg hadde neste glemt det da vi var der. Så det var en ekstremt gledelig overraskelse! Magen min er større enn den var på samme tid da jeg gikk med vår første.

Men vi mista en liten i uke 15-16 i fjor, så nå er jeg så bekymra og er redd jeg gjør hjertet mitt litt til stein, er veldig innstilt på at alt kan gå galt... Dette ble visst et nytt tema... Men snart er det UL, da får jeg vite hvordan det står til. Gleder meg til å høre hvordan det går der inne! Og hvis alt er bra med begge to, så kommer hjertet til å smelte og jeg kommer til å gråte lettet ut!! :p Dette er i høyeste grad ønskebarn!

ÅÅÅÅ, så koselig å høre! Gratulerer så mye til deg også! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :D
Sikker på at det går helt fint, jeg. Slapp av masse og nyt dagene<3

Har vært på OUL i dag, og fikk se to friske guttebarn! :)

gratulerer med tvillinger begge to :D jeg er selv tvilling, kunne ikke tenkt meg å ikke være det, fantastisk å vokse opp med en tvillingbror
clear.png

Back
Topp