Noen som veit?

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Jeg ble ikke sjekket etter fødselen før for to uker siden, og da etter mye mas. Men det som er problemet er at jeg har kjempe vondt i magen. Kan ikke ta på den uten å skrike. Virker som om det er noe med livmoren. Får også smerter og blir sår hvis jeg har sex. Og jeg ble ikke sydd. Er redd det kan være noe som gjør at jeg ikke kan få barn. Legen er bekymret siden jeg hadde flere blødninger under graviditeten. Er det noen her som har opplevd det? Føler jeg blir så opptatt av ett barn til pga det. Og går mannen min på nervene. Har også problemer at det føles ut som om noe skal komme ut hele tiden. Skikkelig ekkelt og slitsomt. Har ikke noe problemer med å knipe eller holde igjen.

Beklager men jeg vet ikke. Har hørt at livmorfremfall kan føles ut som noe detter ut men ellers vet jeg ikke. Vet ikke legen noe om dette da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Og jeg vet om flere som har hatt mye blødninger uten at det var noe gale og hadde null problem med å få flere barn senere. Hvis du engster deg ang de blødningene..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er ikke livmorsfall. Det er sjekket. Det jeg liker minst er at alt gjør vondt. Til å med at babyen sparker meg i magen når hu ligger på stellebordet. Det begynte også når jeg var gravid. Fikk bare beskjed om at det var normalt. Så har byttet fastlege når en annen sier at det ikke skal være sånn.

Det høres jo ut som ting ikke er helt som de skal.
Lurt å få en annen leges meninger også.
Lykke til, håper de finner ut av det ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Hadde time i dag. Men ble ringt nå og legen var syk. Fikk ikke time før neste fredag. Blir litt irritert. Nesten så jeg bestiller time hos en gynekolog. Bare synd det er dyrt uten at legen sender meg og det er langt unna.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Så kjedelig.
Rart at ikke legen har stedfortreder da han er syk?

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Det synes jeg å. Men når man bor på landet blir det sånn. Og legesenterer er privat. Så de gjør som de vil der. Har problemer med å få dem til å skjønne at jeg ikke trur at jeg har blærekatar. De ber meg hele tiden om å levere urinprøve.

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Etter at eg fikk storesøster så hadde eg storer smerter i magen, hadde vondt for å ligge på magen, vondt når litlå oppå magen min, vondt bare å være borti. Eg var til ct og der fant de absolutt ingenting.. Så ble eg gravid med nr 2, og har dag ingen smerter eller plager med magen lenger, bortsettfra at det kan være litt ubehagelig å ligge strekk ut på magen (men det er og mye pga ryggen).
Eg var livredd og såg for meg det værste, og det å få beskjed om at det faktisk ikke var noe gale med meg, var en lettelse..

Smertene eg hadde kunne sammelignes med å få eg slag et i magen.

Sikkert ikke noe svar for deg dette, men viss du er usikker og redd så bare forlang time hos lege snarere eller bed om henvisninv videre :) Stå på ditt og mas litt, så regaerer de nok raskere ;)

Back
Topp