noen som veit???

lizzzzie

Elsker forumet
hvor jeg får tak i ett ganske stort babyalbum, med bare hvite sider i og som har sånne beskyttelsesark mellom sidene? jeg vil ikke ha noe scrappealbum.
var på fotobutikken her i går, og alt de hadde var et album på størrelse med en liten barnebok og de store mørke generasjonsalbumene.

har du vært på clas ohlson?
nille??

ORIGINAL: vw*engel

har du vært på clas ohlson?
nille??

clas ohlson er litt vansklig med tanke på at jeg må reise litt over en halvtime, men må ta båt eller ferge. så gidder ikke å reise til ålesund før jeg har mange ærend der.
men har vært på notabene, nille, europris, en lokal alt mulig butikk, libris og elite photo. og alt jeg har funnet er bare små eller tynne som ikke vil dekke meir enn de første månedene. eller sånne man bære setter bildene rett inn, noe jeg syns er kjedlig. og de siste som jeg har sett er de store svarte generasjonsalbumene, med store svarte sider. og alle mulige scrappealbum, liker ikke ringperm og plastlommer. jeg vil ha de som ser litt eksklusive med sånne fine beskyttelsesark, men samtidig være så pass mange ark så jeg får plass til hele det første året

Jeg har kjøpt på Norli bokandel, og på nille...de er store med sånn tynne ark mellom fåes med hvite eller sorte ark-type litt tynn papp\tykt papir!

ORIGINAL: Nina*Pina

Jeg har kjøpt på Norli bokandel, og på nille...de er store med sånn tynne ark mellom fåes med hvite eller sorte ark-type litt tynn papp\tykt papir!

jupp er sånne jeg vil ha. tror jeg må over fjorden for å se til helga likevell

Back
Topp