Noen som veit om fine kjoler til bryllup??

Tonje Lenore

Flørter med forumet
Jeg skal i bryllup til broren min og trenger sårt en fin og lang kjole, men jeg finner INGEN jeg liker :(
Har leitet på nettet, og typisk nok er alle de jeg liker utsolgt eller ikke selger mer.

Noen som har gode nettsider eller veit om noen fine kjolebutikker i Bergen/Oslo?
Tenkte å se i England også, men må jo få plass til magen også :p
 
Jeg skal i bryllup til broren min og trenger sårt en fin og lang kjole, men jeg finner INGEN jeg liker :(
Har leitet på nettet, og typisk nok er alle de jeg liker utsolgt eller ikke selger mer.

Noen som har gode nettsider eller veit om noen fine kjolebutikker i Bergen/Oslo?
Tenkte å se i England også, men må jo få plass til magen også :p
Anbefaler kjole som er slapp over magen i hvertfall :)
 
Zalando.no har utrolig mange fine maxikjoler, kjøpte en til bryllup nettop derifra. Og uten frakt/kort leveringstid så må jeg si meg godt fornøyd selv om jeg har irritert meg grønn over de dustete reklamefilmene deres
 
Zalando.no har utrolig mange fine maxikjoler, kjøpte en til bryllup nettop derifra. Og uten frakt/kort leveringstid så må jeg si meg godt fornøyd selv om jeg har irritert meg grønn over de dustete reklamefilmene deres

Ah, zalando har jeg ikke tenkt på, bare irritert meg over reklamen som du, haha
 
Zalando.no har utrolig mange fine maxikjoler, kjøpte en til bryllup nettop derifra. Og uten frakt/kort leveringstid så må jeg si meg godt fornøyd selv om jeg har irritert meg grønn over de dustete reklamefilmene deres
Den er så TEIT ! -.-'
 
Jeg har funnet kjoler på Bubbleroom.no i hvert fall :) og så fins det en gravid side som har en del kjoler, skal sjekke på pcen hva sida het :)
 
Jjhouse.no(com?) husker ikke om det var det siden het..
 
ebay :)
 
Jjshouse.com har mange fine og billige kjoler :) Var i hvert fall rask levering til England, vet ikke hvordan det er til Norge, men de var flinke!
 
Jeg bestilte min på JJsHouse, og den var kjempe flott! Var kjole for gravide da :) veldig fornøyd ! Ca 1000kr og den bør levert på døra mi :)
 
Jeg skal og i bryllup til sommeren :)

Kjøpte denne Diesel kjolen på Høyer.

ImageUploadedByBV Forum1366639179.998790.jpg

Har den helt sikker flere steder og:) den var litt dyr, men har planer om å bruke den masse! :D
 
Back
Topp