Noen som veit hvor en kan få i billig hundebur?

mamma :)

Glad i forumet
Jeg tenkte og dra på plantasjen eller europris kansje i morgne og få i men er det noen som har kjøpt der før og om de er billige?
Jeg treng ett sånt lite ett.

ingen ?
dytter og dytter hehe :P

Felleskjøpet [:)]

ORIGINAL: Smulen

Felleskjøpet [:)]

men der e de vist ikk så billige. mamma kjøpte ett stort ett på europris til 299. Men vi må ha ett i bilen og som er mindre. KAnsje ska dra dit i morgen og få i der .
trudde de va billige på plantasjen jeg men de minste burene der kostet 400 kr.

dytter mere :)

Tror tropehagen har gode tilbud nå! Spørs jo hva du skal bruke det til? Bil eller innendørs? :)

Europris hadde ihvertfall før, rimelige greie bur. to forskjellige størrelser. Tror de har sånn type "kattebur" også om det er veldig liten hund du skal ha til.

Har selv det gigantiske buret fra europris til min hund! Bruker det inne, og det gjør nytten. Betalte vel 400 for det!
Har ett til 800 som reisebur, da det er godkjent for fly og slikt. :) Det står på soverommet for det meste da, drasser det bare med ut når vi skal på langtur! :)

ORIGINAL: alice_

Tror tropehagen har gode tilbud nå! Spørs jo hva du skal bruke det til? Bil eller innendørs? :)

er i bilen ja men tenkte ikk så veldig dyrt da

jeg kjøpte ett sånt lite bur til katta mi som jeg hadde men de som fikk katta de fikk og reiseburet hehe.
Mamma kjøpte ett der og det kosta 299.
det va ett stort bur til hunden men tenkte og få i ett mindre ett og.
Men kansje det ikk e mindre der lengre da. men trur æ ska dra innom i morgen og høre med dem.

Har selv det gigantiske buret fra europris til min hund! Bruker det inne, og det gjør nytten. Betalte vel 400 for det!
Har ett til 800 som reisebur, da det er godkjent for fly og slikt. :) Det står på soverommet for det meste da, drasser det bare med ut når vi skal på langtur! :)

har du ikk bur til hunden når du kjøre bil ellers?
lar du den vær løs?

ORIGINAL: 2008 mamma

har du ikk bur til hunden når du kjøre bil ellers?
lar du den vær løs?

Inne i bilen ville jeg valgt ett bur som tåler en støyt, eller som knekker ved kollisjon.. Bruker hardplastbur i bilen, fordi de billige ståålgitterburene ser ut til å bare knøvle seg rundt hunden hve kollisjoner.
Vi har brukt å ha han baki stasjonsvogna, fordi vi har hundegitter bak, og han er stor! :P Men etter vogna kom inn i bildet, må han nok belge seg på buret når vi skal noe sted!

oi da
det e sikkert lurt og få i det med plast da.
så på tropehagen zoo si side der va det plast bur til 200 kr.
ska se på det i morgen trur æ.

kanskje du finner noe på finn.no

gjorde ikk det heller sjø ikke i trondheim hvertfall.

Felleskjøpet.
Men skal du ha bilen ville jeg ha valgt et bur som skal tåle en støyt.

Jeg har kjøpt spesiallbygde bur til bilen min.

Jeg kjøpte et par bur (60x90) på plantasjen for noen år tilbake. De var billige, men det var noe møkk...

I bilen er det absolutt beste de burene som er spesiallaget for bil, feks trønderburet.no.

Jeg har kræsja (skikkelig kræsja... trilla rundt og greier) med 3 løse hunder bak i bilen, i tillegg til 4 valper på 8 uker i et hardplastbur bak i bilen. Det funka dårlig[X(]
Må si at jeg hadde skillevegg mellom bagasjen og resten av bilen, så de kunne ikke komme frem til oss...

Uansett... det som skjedde var at den ene som var løs, flagra ut av bakruta som knuste og sprang i vill panikk langs E6... Buret som valpene var i, var knust til pinneved. Jeg turte ikke å sjekke hvordan det sto til med valpene en gang da jeg så buret. Gubben måtte gjøre det... Var sikker på at de lå der kappa i to hele gjengen, for buret var bare en haug med sylskarpe plastbiter[:o]

Utrolig nok så gikk det bra med alle mann, både to- og firbeinte. Den ene hunden som var løs fikk en kink i nakken, men fikk ordna det[:)] Han som stakk avgårde fant jeg igjen 3 km lengre nordover. En snill mann som kom til kjørte meg opp der han hadde sett han, da han så meg kom han glad og lykkelig og hoppa rett inni bilen igjen[:)]
En liten halvtime senere sto de 5 meter unna da viltnemda kom og skøyt den jævla hjorten som lå i veikanten og var grunnen til hele rundkastet. De løfta ikke på et øyebryn engang... Jaggu gla jeg hadde, og fremdeles har trygge og solide hunder[:D]

Phuu... dette ble litt off topic.... men poenget med det var bare...
Tenk dere nøye om når dere kjøper bur til bil!!!!

oi kor ekkelt da:(
e ikk min hund sjø det e bror min sin men jeg passer den så jeg tenkte og ha ett ekstra istede for og dra med det store fram og tebake mellom bilen og hjemmet liksom.
http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457007&prodid=11558

ett sånt tenkte jeg og få i meg da

Back
Topp