Noen som veit?* Brio kombi*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Jeg har en Brio kombi 2007 modell, men siden vi får høstbarn vil jeg ha duobag siden kombibagen er for liten/trang til voksiposen. Går det ann og kjøpe bare doubagen 2012 modell og sette på understellet fra 2007 vogna vår? Eller må jeg kjøpe helt ny vogn?

Jeg er usikker, men ta kontakt med en forhandler, så sjekker de med Brio :-)

Takker for svar=) Noen andre som veit eller har erfaring?=)

Aboslutt ikke peiling, men dytter litt :)

hvis du har klikk understell, er det bare å klikke i duo modellen :-)jobbet som tidliger som forhandler, og mange av vognene brukte samme understell med ulik "topp"

hei! Jeg aner ikke om understellet passer, men jeg har duovogna, og voksi classicposen passer ikke særlig bra oppi der.. Voksi urban derimot, funker fint :) til info:)

Tommeliten skrev:
hvis du har klikk understell, er det bare å klikke i duo modellen :-)jobbet som tidliger som forhandler, og mange av vognene brukte samme understell med ulik "topp"

Jeg tror det er klikk jeg har for det bare "klikkes på"? Får ta kontakt med butikken=) Tusen takk for informasjonenVil ha en vogn med god plass denne gangen så enten duobagen eller en ny emmaljunga!

FlaksiMummy skrev:
hei! Jeg aner ikke om understellet passer, men jeg har duovogna, og voksi classicposen passer ikke særlig bra oppi der.. Voksi urban derimot, funker fint :) til info:)

Ah, vel jeg er ute en vogn som har god plass denne gangen, så er mulig jeg da går for en ny emmaljunga=) Takker for svar

Back
Topp