Noen som veit åssen en stiller på besafe izi plus?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Jeg trenger litt veiledning, til å stille på ryggen... Og sånn
 
Aner ikke.. Må gjøre det samme selv, fant nettopp ut at snuppa er akkurat så lang at vi må rette opp ryggen.
 
Aner ikke.. Må gjøre det samme selv, fant nettopp ut at snuppa er akkurat så lang at vi må rette opp ryggen.
Er vel tida for det :) Si ifra hvis du finner ut av det, da... Kan ta en titt selv og se om jeg blir klokere :)
 
Sniker litt :p skal du ha selene/nakkestøtta lengere opp? Det er et slags håndtak/knapp, på nakkestøtta du trykker inn og drar opp. Det er bak, mot setet på en måte ;) skal se om jeg finner bilde av hvor den sitter.
 
Sniker litt :p skal du ha selene/nakkestøtta lengere opp? Det er et slags håndtak/knapp, på nakkestøtta du trykker inn og drar opp. Det er bak, mot setet på en måte ;) skal se om jeg finner bilde av hvor den sitter.
Denne skal du trykke inn og dra opp 5E73C28E-0C06-41C9-BB42-DB76E8EB170F.jpeg
 
Mja.. trodde kanskje ryggen kunne forlenges? Men kanskje ikke. Kan jo prøve det og se :D takk
Altså, du gjør jo på en måte det, for du drar nakkestøtta lengre opp, da følger selene med og man får bedre plass. Min 4 åring har akkurat vokst ut av det nå og er 110cm lang blitt og har brukt setet siden 5mnd. Så ved å dra nakkestøtta opp, forlenger man ryggen.
 
Back
Topp