Noen som var ny i jobb før ivf?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg har akkurat fått meg ny jobb og starter mest sannsynlig neste uke. Bare lurer på hvordan det blir i forhold til fravær i starten av mars! Har jeg krav på sykmelding? Vil ikke fortelle om dette her egentlig. Huff, får helt vondt i magen av tanken..

Sykemelding har du vel krav på uansett, men egenmelding er det noen egne regler om når man er i prøvetid :)

Sykemelding har du vel krav på uansett, men egenmelding er det noen egne regler om når man er i prøvetid :)
Bare føler sånn på det :( Jobben er et svangerskapsvikariat så tenker at det er utrolig dårlig gjort av meg. Samtidig vil jeg ikke utsette dette forsøket heller! Er ikke sånn at vi bare kan bli gravide når vi vil.

Bare føler sånn på det :( Jobben er et svangerskapsvikariat så tenker at det er utrolig dårlig gjort av meg. Samtidig vil jeg ikke utsette dette forsøket heller! Er ikke sånn at vi bare kan bli gravide når vi vil.
Ikke tenk på det! Det kan gå flere måneder før du får det til, eller så kan det klaffe med en gang. Jobb må du ha likevel. :)

Back
Topp