noen som tror?

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
noen som tror de er blitt gravid?[:D]symptomer eller lignende??[:D]
 
Jeg er nå 5 DPO og klaffer det denne PP så vil jeg få termin 1 Januar 2010, så er vel litt tilig til at man kan kjenne noe enda ettersom egget ikke har rukket og feste seg enda
 
ORIGINAL: wihi

Jeg er 3 + 1.. så jeg er veldig spent! kjenner mye mensen smerter så.. hmm

 
Om du er 3+1 i dag så vil du få termin i desember 2009, vist det har klaffet for dere da.
 
Nå er jeg 6 DPO siden klokka har bikket tolv [:)] ( Om jeg regner det slik som du så er jeg nå 2+6)
 
ORIGINAL: Quotequeen

Jeg er nå 5 DPO og klaffer det denne PP så vil jeg få termin 1 Januar 2010, så er vel litt tilig til at man kan kjenne noe enda ettersom egget ikke har rukket og feste seg enda

Det kan bli en spennende nyttårsaften hehe[:)]
 
ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: Quotequeen

Jeg er nå 5 DPO og klaffer det denne PP så vil jeg få termin 1 Januar 2010, så er vel litt tilig til at man kan kjenne noe enda ettersom egget ikke har rukket og feste seg enda

Det kan bli en spennende nyttårsaften hehe[:)]

 
hehe ja, å dte verste av alt er at jeg å gubben satt å fleipa for noen mnd siden at jeg kom til og bli gravid og at jeg kom til og føde natt til 1 januar så kansje det slår til hihi (når vi fleipa om det med hverandre så viste vi jo ikke at jeg skulle kunne få en termindato 1 januar)
 
ORIGINAL: Quotequeen

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: Quotequeen

Jeg er nå 5 DPO og klaffer det denne PP så vil jeg få termin 1 Januar 2010, så er vel litt tilig til at man kan kjenne noe enda ettersom egget ikke har rukket og feste seg enda

Det kan bli en spennende nyttårsaften hehe[:)]


hehe ja, å dte verste av alt er at jeg å gubben satt å fleipa for noen mnd siden at jeg kom til og bli gravid og at jeg kom til og føde natt til 1 januar så kansje det slår til hihi (når vi fleipa om det med hverandre så viste vi jo ikke at jeg skulle kunne få en termindato 1 januar)

Hehe festlig [:)]
Hadde jo vært en utrolig spesiell natt å født på da, alle er ute og skyter opp raketter og heier på deg liksom [:D]
Krysser fingrene for at "fleipen" deres går i oppfyllelse [:D][:D][:D]
 
det er 8 dager ja eller 9 dager til IKM...
 
vet ikke om det er symtomer på graviditet..
men jeg er i alle fall ofte svimmel, sliten og trøtt hele tiden så og si...
økt utflod og ømme bryster. også litt småkvalm av og til...
det bobler og bruser i magen, og stikker i underlivet til tider...
 
men tror det er mest innbilling egentlig...men håper jo ikke det[;)]
 
 
 
 har sååå lyst på en liten baby nåh!!!
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp