Noen som tror de skal ha tvillinger?

VeroE

Flørter med forumet
Er det noen her inne som mistenker at de skal ha tvillinger? Mannen min tror vi skal ha det, men er nok fordi at symptomene denne gangen er 100 ganger sterkere og kom veldig tidlig:p men det kan man få fint med 1 også :P Var også på en rask ultralyd for et par uker siden, da jeg hadde en blødning men legen sa ikke noe da :)

Noen som tror de skal ha tvillinger?:happy:

Jeg kjenner litt på følelsen av tvillinger. Sikkert pga at to venninner er gravid eller fått tvillinger på kort tid nå. Hehe ikke at de gir meg større sannsynlighet, men der gjør nok at tanken ligger å lurer.

Tror ikke det. Men jeg har tenkt tanken en del ganger denne gang :P Vi har ikke tvillinger i slekten noen av oss, men hadde vært spesielt da :) Tiden vil vise..

Nei, da får både vi, sykehuset og gyn bakoversveis. Det er satt inn ett enkelt embryo, i styrt syklus(ingen eggløsning), og vi har ikke sett noe på noen av ultralydene til nå.

Nei, det har keg noen formening om. Vi har heller ingen tvillinger på min side av familien så det er nok bare en inni der! HCG da jeg var 6+3 var helt innafor normalen på 37000 så det gir heller ingen mistanke :)
Får sjokk om det er to!

Vi har flere tilfeller hvor det har vært to i utgangspunktet, men hvor den ene er mistet tidlig i svangerskapet (skulle selv vært tvilling, og samme med lillesøsteren min). Om jeg tror det er tvillinger i magehuset vet jeg ikke, men tror mannen hadde fått sjokk! Har også mye sterkere og tidligere symptomer enn forrige svangerskap, men det trenger jo absolutt ikke bety noe da... Spennende å se på tul, når jeg kommer dit.

Har alltid ønsket meg tvilliger og følte veldig på det med en gang jeg fikk positiv test.
Var på TUL i uke 6/7 og hun fant bare en, tok utvendig ultralyd og jeg følte hun bare tittet på venstre side av magen.
Selv om jeg har fått beskjed om at det bare er en, så har jeg fremdeles på følelsen av at det er to:oops: sannsynligheten er meget liten på at det er to, men lov å leve i håpet:hilarious:

Har alltid ønsket meg tvillinger:p Første gang jeg var gravid var det faktisk to inni der, men den ene fallt fra. Det komiske er at ved den første graviditeten så testet jeg positivt super sent ift de andre svangerskapene, og jeg fikk ikke symptomer før i uke 8:D
Denne gangen tror jeg nok det kun er 1 inni der, sjangsen for å bli gravid med tvillingene flere ganger er nok veldig liten itilegg:p

Har ingen formening om det, men det går en del i familien:nailbiting:

Har tvillinger i familien på både min og samboers side, og samboer var en stund overbevist om at det var to. Har vært på TUL, og var bare en da:)

Håper ikke det.. Kjenner flere som har tvillinger og det er skikkelig tøft det første året.
Hverken jeg eller mannen har tvillinger i familien, så det er vel ingen stor sjanse for at det skal skje.

Håper ikke det, men tar det som det kommer. Har hatt flere mareritt om trillinger, håper jeg IKKE er sanndrømt:nailbiting:

Vi har tvillinger i familien, og siden min generasjon «burde» ha fått, så har jeg en anelse om det altså:angelic:

Jeg er tvilling selv og hadde dobbel eggløsning den syklusen jeg ble gravid (bekreftet med ul) men på TUL så ble det bare oppdaget et foster med bankende hjerte :-)
Så blir bare en her og det er helt greit :-)

Har alltid ønsket meg tvillinger, så hadde vært veldig gøy! Men tror nok det blir en, har så og si kun ømme pupper. Så med andre ord så har jeg ikke dobbelt med symptomer som jeg har lest så mye om :D Men skal på TUL 10.april, så vi får se! :p hihi

Var på ul i går og her er det bare en! Det er litt deilig :)

Har alltid tenkt at å få tvillinger hadde vært spennende! :) men har vært på TUL to ganger og kun funnet en begge gangene:love2

Jeg hadde litt følelse av tvillinger, men var bare en på UL, takk og lov. Jeg er ikke av typen som ønsker tvillinger, foretrekker en om gangen:p

Jeg er tvilling selv. Ei venninne er overbevist om at jeg skal få to, da. :b

Back
Topp