Noen som tror de kan vente tvillinger?

*Poppy*

Glad i forumet
Jeg har ingen grunn til å mistenke tvillinger, men det er så mange jeg kjenner som får tvillinger for tiden.

Jeg vet det er veldig tidlig men, er det noen av dere som har tvillinger i familien eller mistenker at dere venter tvillinger. Jeg synes det er litt spennende da :)

Jeg testet positivt 7 dpo, noe jeg trodde skulle være helt umulig! .. så har en bitteliten mistanke, men det er ingen tvillinger i familiene, så det er nok ikke det:))

nei, har ingen grunn til å mistenke det. Bortsett fra at jeg begynner å bli gammel;) for å være ærlig så håper jeg kun på en, synes det er nok med tre:)

vi har ingen tvillinger i familien. Jeg har følelsen på en men så har jeg blitt spådd at jeg skal få tvillinger så kaaanskje....   men jeg tipper på en baby! :)

Tja... Vet ikke. Bestefar var tvilling, og familie har sagt at det har kommet tilbake tvillinger i min generasjon... Så vet ikke. Og så testa jeg positivt på kvelden 10 dpo, men vet ikke om det kan ha noe å si da....

Tanken har streifet meg ja. Tvillinger i familien, jeg har gått på pergo(som øker sjansen for flerlinger) og jeg testet tidlig positivt (vet ikke om det har betydning jeg,men så det i et annet svar her). Vi får se. Skal på tidlig ul om noen uker. Ønsker oss helst bare en,men tar imot det vi får:-)

pappa var tvilling og er født i tvillings tegnet

jeg har fått inn 2 egg og vist de ovelever så blir de født i tvilling tegnet de også

så skal bli spennende å se resultat på ul

_venter_ skrev:

jeg har fått inn 2 egg og vist de ovelever så blir de født i tvilling tegnet de også

Oi! Da er det jo en god sansynlighet for at du får tvillinger, da blir det spennede å se :)

*Poppy* skrev:

_venter_ skrev:

Oi! Da er det jo en god sansynlighet for at du får tvillinger, da blir det spennede å se :)

ja jeg håper at jeg kan få litt av pappa tilbake, og at det  blir gutt så skal han hete etter han

det er kjedelig når jeg ikke har pappa rundt meg lengre, han døde alt for tidlig stakkar.
uff ble trist dette nå

sååå jeg får håpe på at jeg får jente og gutt slik som søstera hans var og som jeg er oppkalt etter

kansje det ligger i kortene for meg denne gangen

har ingen følelse for at det tvillinger, og håper at det ikke er det heller.
Er nok med en baby i huset syns nå jeg da, selv om jeg bestandig ønsket
meg tvillinger før.

betsefar var tvilling, men nei ikke noe mistanke om det

Her er det godt mulig det er tvillinger, satte inn 3 stk (8-delte) embryoer. Hcg-verdiene tyder på at det kan være 2 som har festet seg (ligger rett på gjennomsnittsverdien for tvillinger, men er mulig det er bare en altså).  Skal på UL 18 okt

Firefly skrev:
Her er det godt mulig det er tvillinger, satte inn 3 stk (8-delte) embryoer. Hcg-verdiene tyder på at det kan være 2 som har festet seg (ligger rett på gjennomsnittsverdien for tvillinger, men er mulig det er bare en altså).  Skal på UL 18 okt

Da blir det spennende å føge med :) 

Mistenker det ja!! Var tvillinger forrige gang, men mistet ene i uke 6. Nå testet jeg positiv 5 oktober, og skulle ikke hatt mensen før imorgen.. Og jeg testet positiv med kveldsurin. Noe som skal være godt gjort. Venter på tidlig UL, så blir spennende!

Vi har mange tvillingpar i familien! og DET har ikke jeg tenkt over.... *skremt*

jeg mistenker det- magen er stor i fht. sist. og vi har tre tvillingpar i familien.

Vi har også tvillinger på begge sider, og like etter el fikk jeg en fornemmelse om at dersom det klaffet ville det bli 2 jenter. Nå har jeg sjelden rett på slike ting, så jeg håper virkelig at det ikke stemmer. Syns det er mer enn nok med én baby om gangen

Blir spennende å se hvor mange tvillingpar som dukker opp her på juni, ser jo ut som det er gode sjangser for flere her!!

Back
Topp