Noen som tester snart?

marimari

Glad i forumet
Er det noen andre der ute som skal teste snart?
Vi fikk satt inn ett egg i icsi-forsøk forrige fredag, og jeg skal teste torsdag 22. mars. Utrolig spennende!
 
Det er første forsøket, og har heller aldri vært gravid før, så er så spent på om det kommer til å funke. Fikk veldig positive tilbakemeldinger under innsettingen, men er usikker på i hvilken grad de kan se på kvinnen og egget om det vil gå. Har noen av dere andre fått kommentarer i positiv eller negativ retning ifm et forsøk?
 
Føler meg ikke gravid i alle fall, er bare litt trøttere enn vanlig. Men det er jo normale bivirkninger av både nesesprayen (hvis den sitter igjen) og progestanen.
 
Krysser fingrene for at det lykkes! Håper dere andre også har hellet med dere! Lykke til alle sammen!
 
Så spennende! Masse lykke til 
Vet akkurat hva du går gjennom nå. Var der selv i desember/ januar i fjor....og idag er gullegget 6 måneder gammel
Gleder meg til å høre når du har testet.
 
Det ble negativ test på meg i dag dessverre. Trist.
Ikke fått mensen ennå, men det var to uker siden egguttak i går, så sjansen er mikroskopisk for at jeg er gravid.
 
Det var første forsøk, så er vel ingen grunn til å fortvile, men man blir jo litt optimistisk når man endelig får hjelp. Får håpe den sitter på neste.
 
Noen som vet når de sommerstenger på fertiliteten i Haugesund? Eller eventuelt hvordan det er andre steder?
Vurderer fryseforsøk neste gang, har to egg som er nedfrosset, men hvis ikke det går, så tror jeg ikke jeg rekker et nytt forsøk før sommeren. (Har grovt regnet ut at det da hadde blitt uttak og innsetting i uke 27: 2. til 6. juli, og det er vel i sommerferien?)
 
Setter pris på svar hvis noen vet noe mer!

Lykke til til alle dere andre som er i prosessen!
 
ORIGINAL: lille70

Masse lykke til marimari[:)][:)][:)]
 
Heier på deg....[;)]

 
Signerer denne[;)]
 
Back
Topp