noen som tenker på influensan som kommer?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
den skal visst være slikkelig kraftig! mamma mente jg skulle holde mg unna kjøpesenter o.l en stund pga sebastian. hvis de som er så små får dn var d visst veldig farlig. . [8|] halve norge er jo sjuke!

jeg er nok xtra påpasselig med at folk som kommer til Aurora vasker hendene sine før de tar i henne---- og syke mennesker slipper ikke innafor døren her nå.... 

ORIGINAL: valentinesbaby

jeg er nok xtra påpasselig med at folk som kommer til Aurora vasker hendene sine før de tar i henne---- og syke mennesker slipper ikke innafor døren her nå.... 

jg synes d er litt ubehagelig å måtte be folk om å vaske seg men man må vel bare gjøre d! [:)]

Ja jeg er livredd for at Tobias skal få den... Folk er syke over alt nå så tørr nesten ikke ha besøk jeg [8|] Stakkars lille vennen min skal ikke bli syk nei! Han er jo ikke 2uker gammel engang.

ORIGINAL: knerthen

Har ikke tenkt så mye over den jeg..

God håndhygiene er viktig for å forebygge sykdom, så en ekstra håndvask skader ikke i disse influensatider..[;)]

Jeg er livredd for at junior skal få influensa....men hører jo så mye...men prøver å la være å tenke på det, ingen vits i å ta sorgene på forskudd, men man kan jo heldigvis ta sine forhåndsregler og være ekstra påpasselig[;)]

Ikkje eg heller, hmmm *tenke på det no ja*

[8|] har egentlig ikke tenkt sånn kjempe mye på det.
Vasker alltid hendene masse uansett da.
På butikken og sånn må vi jo bare, selv om det er bakterier.
Syke venner og familie kommer helt sikkert ikke på besøk,
det skjønner dem selv

Jeg har vært gjennom 2 runder med influensa her.. Om det er mulig... Leon kristoffer er frisk som bare det.

Back
Topp