Noen som tenker på flere barn?

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Skal dere ha flere barn? Evt. når? :)



Sent from my iPad using BV Forum
 
har en som er 3,5 år nå :)
har lyst på 3 barn, mannen sier at nok med 2. Men ingen vet .... ;) ;) ;)
 
Vi vil helt klart ha flere, gleder meg allerede til neste graviditet og alt som hører med, av jordmorbesøk, ul, forberedelser osv :) kommer nok ikke til å begynne med noe prevensjon, men fullammer også tar vi det som det kommer :)
 
Vi har en som fyller tre om noen dager, og lillebror på 9 uker nå :) Ønsker flere barn, men ønsker å få kjøpt oss hus før neste. Håper det ikke blir mer enn fire år til vi kan prøve igjen i alle fall ;) Jeg ser for meg 5-6 barn til slutt! Gleder meg også veldig til neste runde med svangerskap, fødsel og alt som hører med ^^
 
Vi har vel ikke diskutert det noe særlig, men begge er nok litt i tenkeboksen om vi vil ha fler eller ikke. Jeg kunne kanskje tenkt meg en til, men tanken på graviditet og fødsel gjør meg dårlig, så vi får se. Vil helst ikke vente så veldig lenge om vi bestemmer oss for en til.
 
Begge er vel enige om at vi har lyst ho skal få søsken og ikke være alenebarn.... Men nå som dagene innebærer mye byssing og bæring så frister det ikke enda :p
 
Vi har vel ikke diskutert det noe særlig, men begge er nok litt i tenkeboksen om vi vil ha fler eller ikke. Jeg kunne kanskje tenkt meg en til, men tanken på graviditet og fødsel gjør meg dårlig, så vi får se. Vil helst ikke vente så veldig lenge om vi bestemmer oss for en til.

Akkurat det samme tenker jeg...
 
Ehhmm... Nei! Hverfall så frister det ikke nå. Storesøster fylte 2 år nå i Januar,så er bare 22 mnd mellom mine to.

Da blir det hvertfall ikke før om flere år og vi må da sikkert ha større hus. Må og se ann livssituasjonen om noen år.

Og selv om fødselen var kjempefin,så var det et langt og litt tungt svangerskap..
 
Nei :p..har en på 3 fra før av og det er mer enn nok nå:)
 
Vi er veldig ferdige. Har tre stk så føler at det er greit da:)
 
Vil helt klart ha fler:) helst to til. Tenker å slutte med prevensjon til sommeren! Gleder meg til neste runde med graviditet og fødsel!:)
 
Ja vi ønsker fler barn, men det blir om noen år. Jeg og samboer må få jobber som er nærmere hverandre, nå er avstanden 90 min effektiv kjøring utenom rush. Vi bor i midten så begge har 45 min til jobb. Så vil vi ha hus og begynt å bli ferdig med billån og mindre studielån. Stresser ikke, Hannah er bare 9 uker :)
 
Har veldig lyst på flere barn (Lille er 10 uker). Savner å være gravid og alt som hører med (sett bort fra kvalmen i starten og de siste tunge ukene :p). Men mannen føler seg overhode ikke klar...
 
Back
Topp