Noen som tenker å la være å vite knønnet før fødsel?

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Vet ikke Om det er like vanlig her som i England men har noen andre også tenkt å vente med å finne ut Om det er gutt eller jente og la det være en overaskelse? Kom til å tenke på det når jeg leste en annen tråd her inne :)

På en måte hadde det vært veldig spennende å vente.
Men med 3 prinsesser fra før er jeg nok alt for nysgjerrig på om det skjuler seg en prins der inne :)

Vi visste ikke kjønnet da jeg gikk gravid med datteren vår, og det var helt greit. Vet ikke hva jeg ønsker denne gangen. Hvis jordmoren ser det tydelig, kan det hende vi velger å få vite det.

Vi kmmer ikke til å ville vite kjønn. Synes det er spennende å ikke vite:)

Vi vil nok vite det. Ikke for vår del, men for ungene er det nok letter å forholde seg til det om de vet om det er lillebror eller lillesøster som kommer, særlig for hun på 6 år (som ønsker seg en lillesøster mer enn alt i verden)

Vi vil vite kjønn :) Når vi ventet jenten vår så klarte de ikke å se kjønnet så da måtte vi vente i spenning til fødselen. Var gøy det å men liker bedre å vite kjønnet. Er greit å kunne planlegge :)

Jeg er aaaltfor nysgjerrig og planleggingsfreak til å ikke vite kjønnet, så gleder meg masse til å komme så langt at det er mulighet for å se det:)

Nei, vi ønsker å finne ut. Har to jenter fra før, så dersom det blir jente har vi alt av klær. Blir det gutt har vi ingenting.

Vi visste ikke med nr. 1, så tror ikke vi ønsker å vite denne gangen heller :) Syns det var såååå spennende å ikke vite :D

Back
Topp