Noen som telter her?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har faktisk litt lyst til å kjøpe telt og prøve ut teltlivet emoticon
Er det greit å telte med barn?
Hvordan i alle dager holder man drikka si kald om man telter i flere dager?
Tungvint når ungene må tisse og sånt?

Blir jo til at vi camper på campingplasser med dusj osv da..men ser for meg at det kan være litt styr også..men det virker sååå koselig og vi er sånne som bare drar bort 2-3 dager maks, mannen er ikke overbevist om telt tur..

Drikke kan du holde kald ved å la den ligge i et vann eller en elv :)

Ellers er det kjempekos å campe i telt/lavvo. Vi har lavvo og bruker å dra på telttur med alle ungene ved ett stort vann hver sommer.

Vi koser oss på telttur :) skal faktisk telte neste helg, og unger bare koser seg på campingplasser. Vi holder drikke og mat kaldt ved å leie strøm. Har kjøleboks med strømuttak. Ellers så får man byttet kjøleelementer på campingplasser for en liten sum :)

Vi skal begynne å telte denne sesongen. I skogen, ikke på campingplass. Tar med oss det vi trenger av klær, mat og drikke (vann) og setter av gårde.
Første turen tenker jeg at vi tar ca 15 minutters gange fra huset, ved et vann som er her, i tilfelle det å sove i telt ikke faller i smak.

vi driver med viking så sover i telt flere ganger hver sommer. Ikke helt samme telt som dere bruker men prinsippet blir jo det samme. Vi har kjøleelementer og noe frossent kjøtt som holder det kaldt og så kan man steke/grille kjøttet når det er tint. Ellers er det jo bare til å bytte ut elementene, det får man ofte bytte på campingplasser.

Syntes ikke det er noe stress med det at småen skal på do i det hele tatt og hun storkoser seg. Sover kjempe godt og kan godt sove til nærmere 11 og hjemme er det opp ved 07 hehe

Vi telter. Har en kjølebag med kjøleelementer. Den er tilkobla bilen når vi kjører så den er kald nesten hele tiden :)
Lager mat på stormkjøkken eller engangsgrill.

Det høres jo kjempe koselig ut :o)

Er jo bare å prøve seg ikke så altfor langt unna huset(camping i nabo kommunen eller noe) så kan man passe på å dra i penvær så man slipper skrekkopplevelse med pissregn hele helga

Tror jeg må overtale mannen litt til å kjøpe telt ja

Back
Topp