Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk påvist lavt jernnivå i februar (dro til legen og trodde jeg var alvorlig syk), da var den på 11. Begynte med tabletter og sjekket etter 6uker-da var den på 40-noe. Men så kuttet jeg ned på/ut tablettene da jeg ble så dårlig i magen, så det rakk nok å gå litt ned igjen før jeg økte inntaket nå for en mnd siden. Ble anbefalt 2 tabletter daglig, men holder meg til 1 pga magen.Jo har sjekket, men fikk beskjed om å kjenne ann om jeg trengte... Hvor trøtt jeg var å sånn... Hvor lavt har dere?
Tror det bør være over 50 for kvinner. -hvis jeg husker riktig av det legen sa. 70 for menn...Okidet var noe lavt ja... Hva skal d ligge på? Husker ikke
![]()
Jeg har 140 og har et godt lager av jern. Tror det skal være over 70 helst.Okidet var noe lavt ja... Hva skal d ligge på? Husker ikke
![]()
Hvis dette er ferritin nivået ditt er det lavt. Er det ren s-jern så kan du ikke se på det for å vite hvor mye jernlager du har. Er hemoglobin på 13 er det veldig bra.Oki takk! Mitt er på 13 så ikke så bra det da![]()
Måtte se en gang t p papirene hb 13 og s-ferritin er 14Hvis dette er ferritin nivået ditt er det lavt. Er det ren s-jern så kan du ikke se på det for å vite hvor mye jernlager du har. Er hemoglobin på 13 er det veldig bra.

S-ferritin var nok lavt da ja, men HB var fin. Jeg ville tatt jern om jeg var deg, men følg legens rådMåtte se en gang t p papirene hb 13 og s-ferritin er 14er d bra da? Legen sa d var litt lavt da
![]()
Takk for svarS-ferritin var nok lavt da ja, men HB var fin. Jeg ville tatt jern om jeg var deg, men følg legens råd![]()
Ha fikk bare beskjed om å se d ann, men trur d er nok nå, før jeg går snart i dvaleJa, kjøp Niferex - den absolutt mildeste for magen.Rart de ikke har satt deg på det om du har mangel.