Noen som tar ferie snart?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som tar ferie snart? Hvor går turen?

Her blir det hurtigruta rundt Lofoten og Vesterålen. To dager etter blir det to uker i Spania og etterfulgt av en liten uke hjemme på Vestlandet :) ❤️

nope, blir hjemme i sommer med ungene, de tar ferie så da blir det null ferie på meg, haha. mannen skal jobbe hele sommeren, men mulig vi tar en tur til kiel og evt hunderfossen med barna da.

Bilferie oppover Norge med Lofoten som destinasjon [emoji847] Drar om 2 uker dersom formen tillater det

Jobber tre uker til, så er det tre uker ferie. Ingen planer enda da vi leter etter nytt sted å bo og heller tar en utenlandstur noen måneder etter fødselen :)

Vi hadde en uke i London i mai og skal en liten uke til svigers senere. Men mest av alt skal han jobbe og vi skal passe katter her og der (skattefri inntekt).

Ikke før i august og september her. Msnnen jobber fullt nå

Tok ferie for to dager siden:D hadde egentlig planlagt Tenerife tur, men var så usikker på formen min at det ble avlyst. Siden formen har blitt betydelig bedre tar vi en liten uke i Østersund:) ellers blir det oppussing og opplevelser hjemme:)

Tar ferie neste helg, da har jeg en uke hjemme først før det bærer til spania med typen og hele familien hans i 2 uker [emoji1]

Ferie fra og med idag, men vet ikke helt hva vi skal enda.. har vurdert å dra på roadtrip rundt i Danmark, men kan hende vi bare blir hjemme og tar småutflukter. Frister ikke veldig med mange timer i bil...

Tok ferie i dag! :D Skal en tur til mine foreldre og en tur til Oslo. :)

Noen som tar ferie snart? Hvor går turen?

Her blir det hurtigruta rundt Lofoten og Vesterålen. To dager etter blir det to uker i Spania og etterfulgt av en liten uke hjemme på Vestlandet :) [emoji173]️

Vesterålen i mitt hjerte [emoji173]️

Her er vi på tur til Ørebro. Campingferie i Sverige er det jeg kaller ferie [emoji4]
Blir også en tur innom Ullared. Så ender vi opp i Halden og allsang på grensen før vi drar hjem [emoji4][emoji4]

1mnd og 10 dager til ferie :arghh:

Er i Lofoten nå [emoji847][emoji476][emoji226][emoji295]️

Mannen ska jobbe kjempe mye denne mnd, så reiser til hytta til foreldrene uttafor Sandnessjøen. Gidder ikke være hjemme og sture [emoji23] Spes siden husverten har fjernet trappen opp til veien som gjør at jeg ikke kommer meg ut huset uten hjelp. Var litt dårlig timing på den trappereparasjonen [emoji23]

Back
Topp