Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så jeg har truffet på en plass jeg stakk før rett og slett? Det er ikke farlig? Jeg har stukket i en uke nå og tatt annenhver side av navlen. Men da får jeg finne litt andre plasser å stikke.*ønskergullnr2* skrev:
Tusen takk for svar. Jeg har sprøyteangst, så jeg blir lettere hysterisk hvis noe er litt utenfor normalen hehe.
*lykkeligst* skrev:
Ok, så jeg har truffet på en plass jeg stakk før rett og slett? Det er ikke farlig? Jeg har stukket i en uke nå og tatt annenhver side av navlen. Men da får jeg finne litt andre plasser å stikke.*ønskergullnr2* skrev:
Tusen takk for svar. Jeg har sprøyteangst, så jeg blir lettere hysterisk hvis noe er litt utenfor normalen hehe.
Ikke noe farlig nei. Huden blir bare litt hard om du stikker flere ganger på samme sted. Kjenner til sprøyteskrekken. Det er ikke gøy å stikke seg selv sånn. Selv om det er en "snill" sprøyte å stikke med :) Bytt stikksted oftere, så går det nok bra. Skal du bruke det lenge?
Et annet spørsmål - Kan jeg stikke i siden på en måte? Eller må det være rundt navlen?*ønskergullnr2* skrev: