Noen som syr?

Snurrerundt

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei :-) Jeg kan ikke å strikke, men syr litt så jeg lurer på om det er flere som syr/skal sy til lille i magen? Har ikke begynt med noe enda, men sist sydde jeg vognpose og begynte etterhvert å sy klær til jenta vår. Tenkte kanskje at vi kan dele litt gratismønster og bilder her om det er flere som syr. :-)

Jeg tenkte hvertfall å få sydd et nest etterhvert. Har funnet flere gode oppskrifter på nett, men ikke bestemt meg for hvilken. Kan dele her etterhvert. Hva med deg?

Er det vanskelig å sy nest? De ser så fine ut, men jeg er totalt nybegynner på symaskin.

Er det vanskelig å sy nest? De ser så fine ut, men jeg er totalt nybegynner på symaskin.

Jeg er en nokså amatør selv på symaskina, men tror at nest skal både du og jeg mestre. :) Fine trinn for trinn-oppskrifter på nett, med bilder. Finnes sikkert videoer også, så det er bare å få tak i seg stoff etterhvert! ;)

jeg skal sy når formen blir bedre :)
Blir nok å sy litt klær, bodyer, bukser, luer osv :) Babynest har jeg sydd før, så det trenger jeg ikke denne gangen :)

Ligger mange fine beskrivelser av babynest på nett. Fikk i gave sist, så blir nok ikke til at jeg skal sy det. Tenker å sy en del klær selv, spesielt smekker, bukser og luer, i tillegg til muligens tøfler. Har litt lyst til å prøve å sy sengeklær selv, men er ikke så flink til å sy i faste stoffer.

Hvis dere skal prøve dere på nest vil jeg anbefale å prøve å sy høstpose også:-D Det tror jeg faktisk er enda enklere :-) Brukte den veldig mye sist før det ble kaldt nok til å bruke voksiposen. :-)

Ja,eg har sydd ein del og tenker nok eg skal få sydd litt igjen når formen blir bedre.. :-) Kanskje babynest ja? Der har eg ikkje..trur eg har fire ulike vognposer (+ ein voksipose fått i gåve)..passar best til jente då, så om det blir gutt kan det jo hende eg må sy ein litt meir guttevariant..

Eg har likt veldig godt å ha bilstolpose også, syr kanskje ein slik også..?

Har også tenkt på å sy bilstolpose, er så usikker på om jeg skal lage selv eller kjøpe. Den jeg fant oppskrift på er lik den jeg har hatt i vogna, så den synes jeg blir litt for stor/klumpete :bored: Vet du om ett bra mønster?:) Håper formen blir bedre til oss alle snart, så vi kan begynne med litt morsommere ting enn å ligge på sofaen :depressed:

Ja jeg tenkte å sy en del :) sikkert mest klær, også kan man kjøpe billig ullstoff hos janus (ull på rull), så da kan mye fint lages! Vi får dele bilder etterhvert:-D !!

Syr, men er fortsatt nybegynner. :) Skal i hvert fall sy tøybleier og litt klær. Muligens et nytt babynest også, men jeg får se. :)

Back
Topp