Noen som syr til de små?

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Har fått litt sydilla i det siste. Blir mest at jeg syr på ekstra ribb etc på favorittklærne til småen og storesøster som har blitt for små eller er irriterende slapp i strikken rundt hendene eller beina, men holder på med body nr. 2 nå. Jeg eeelsker stoffet (løvehoder i retrofarger).

Har nesten ikke kjøpt nytt til storesøster i år, bare sydd om ulla fra i fjor. Hun er storfornøyd :) og til lillebror bruker han fortsatt mye i "68" og "74" som er fiksa på. Orker ikke kjøpe mer vinterklær nå i 80, selv om det er mye i 74 som er for lite nå

Kjøpt meg ny symaskin da, så kan vel ikke skryte på meg at jeg har SPART så mye pga det da, men kult med noe ulikt alle andres!

Det ser gøy ut å sy!! Jeg har dessverre ingen talent for sånt..

Det ser gøy ut å sy!! Jeg har dessverre ingen talent for sånt..

Talent? Haha hva er det? Jeg sydde bittelitt da jeg var gravid med nr 1, og så fikk jeg plutselig ånden over meg for noen mnd siden. Er bare fryktelig inspirert. Enten så er det egentlig veldig lett ellers så er jeg veldig talentfull :hilarious:

Fikk meg ny maskin i desember da (overlock, syr sykt fort og kutter sømmene perfekt) og etter det har det klødd i fingrene

Talent? Haha hva er det? Jeg sydde bittelitt da jeg var gravid med nr 1, og så fikk jeg plutselig ånden over meg for noen mnd siden. Er bare fryktelig inspirert. Enten så er det egentlig veldig lett ellers så er jeg veldig talentfull :hilarious:

Fikk meg ny maskin i desember da (overlock, syr sykt fort og kutter sømmene perfekt) og etter det har det klødd i fingrene

Er et par på junigruppen som syr! Folk er så flinke - gøy å se hva dere får til :-) Syr ikke selv, men har symaskin (aldri vært i bruk), så har litt lyst til å prøve meg litt...

Sydde babynest og bukse og smekke mens jeg var gravid :) Ikke fått sydd så mye etter at han ble født, men har et stoff klart som er tiltenkt bukse :D Fantastisk gøy å sy!

Har superlyst til å begynne å sy, men har dessverre ikke hatt plass til symaskin tidligere, så det har bare blitt med tanken:) har dere sett bloggen til speiltvillingene? Hun syr forferdelig mange fine klær til jentene sine, og legger også ut "oppskrifter" så man kan lage klærne selv noen ganger! Burde sjekkes ut!

Har superlyst til å begynne å sy, men har dessverre ikke hatt plass til symaskin tidligere, så det har bare blitt med tanken:) har dere sett bloggen til speiltvillingene? Hun syr forferdelig mange fine klær til jentene sine, og legger også ut "oppskrifter" så man kan lage klærne selv noen ganger! Burde sjekkes ut!
Hun har virkelig inspirert meg, men jeg har ikke tålmodighet til å følge oppskrift, særlig ikke dem som involverer å dra frem PC og printer ned fra loftet. Blir nok at jeg holder meg til å kopiere klær vi har dra før. Mye enklere å tegne eget mønster på enkle småplagg
Men tenkte sy en hettejakke, da må jeg kanskje ha oppskrift...blir straks litt verre når klær er foret

Vi er i manko på smikker for tiden, så jeg fikk kjøpt noe rester av ull på "facern" med litt fancy mønster og nå har småen tre nye smikker i ull. Bomull blir så kaldt når det er vått, og jeg finner ikke smikker som har ull både oppå og under...

Tre smikker, en knapp time og ca 50kr :happy

(ja nå må jeg ikke glemme det i regnskapet på "nedbetalingen" av maskina mi :dance011)

Gikk i rødt i regnskapet i dag, gitt! Bestilt så mye stoff at jeg har fått litt hetta. Først forhåndsbestilling av noe ull fra stofflykke og så fant jeg noe rimelig (men dyrt) på Finn. Pluss at jeg har kjøpt noe bomullsRibb, men Ribb må man ha når man syr klær...

Og jeg som skal på Janusfabrikken neste uke :bag: må virkelig henge i og sy! Er nok bare å tenke bursdagsgaver og julegaver med det samme (men må øve meg litt på mine egne søte små først)

Back
Topp