Har fått litt sydilla i det siste. Blir mest at jeg syr på ekstra ribb etc på favorittklærne til småen og storesøster som har blitt for små eller er irriterende slapp i strikken rundt hendene eller beina, men holder på med body nr. 2 nå. Jeg eeelsker stoffet (løvehoder i retrofarger).
Har nesten ikke kjøpt nytt til storesøster i år, bare sydd om ulla fra i fjor. Hun er storfornøyd
og til lillebror bruker han fortsatt mye i "68" og "74" som er fiksa på. Orker ikke kjøpe mer vinterklær nå i 80, selv om det er mye i 74 som er for lite nå
Kjøpt meg ny symaskin da, så kan vel ikke skryte på meg at jeg har SPART så mye pga det da, men kult med noe ulikt alle andres!
Har nesten ikke kjøpt nytt til storesøster i år, bare sydd om ulla fra i fjor. Hun er storfornøyd
Kjøpt meg ny symaskin da, så kan vel ikke skryte på meg at jeg har SPART så mye pga det da, men kult med noe ulikt alle andres!

må virkelig henge i og sy! Er nok bare å tenke bursdagsgaver og julegaver med det samme (men må øve meg litt på mine egne søte små først)