Noen som syr her?

*atina*

Elsker forumet
Jeg er på utkikk etter et mønster på forklekjole som jeg kan sy til Lilja. Dette er jammen ikke lett å finne...
Finner mange sider der folk har laget sånne kjoler, men ingen mønster. Ble tipset om ei bok som inneholder det, men den er så gammel at den ikke er å få kjøpt lengre. Skal høre på biblioteket om de har den, men tviler sterkt.
Noen som har mønster på det?!

Tenkte kanskje jeg kunne finne noe på ebay også, men hva iall verden er forklekjole på engelsk?

(Skal prøve å legge denne tråden under hobbyforumet også)

sjekket ut 'Børnetøj du selv kan sy'? Der er masse gamle oppskrifter.. veldig poppis bok..
Er litt usikker på hva du mener.. jeg låner boka fra biblioteket nå.. tror det var en sånn kjole der..

Har lånt bildene herifra: http://hobbyvimsen.blogspot.com/2008_02_01_archive.html

Sånn type kjole er det jeg mener. Er det en sånn kjole i den boka? Og er den å få kjøpt ennå? *håpe håpe* [;)]

Jeg fant ut at det var ei som hadde kjøpt oppskrifter og mal på etsy.com..
Ellers på sykroken.net - søk på Ohelene - hun har visstnok en blogg hvor hun har lagt ut instruksjoner på forklekjole uten knepping..

Nå vet jeg hva det heter på engelsk!

Gå på etsy.com og søk på pinafore pattern! [:)]

Lykke til! [:)]

Tusen takk for hjelpen!!!!

Dette mønsteret ble det [:D] Tusen takk for hjelpen Slinsie!

Har aldri vært innom Etsy før, og noe sier meg at å tilbringe for mye tid der kan bli dyrt [&:] , er jo periodevis hekta på ebay. Har sikkert bestilt tilsammen 10 par med sånne skinntøfler som du linka til for en tid tilbake [8|] . Fant flere sider og tilsammen ble det jo et vanvittig stort utvalg, billige var de jo også... Men de er mye brukt, gode "sko" ja [;)] . Må jo ha sko som passer til antrekket vettu...

ORIGINAL: heioghopp

Dette mønsteret ble det [:D] Tusen takk for hjelpen Slinsie!

Har aldri vært innom Etsy før, og noe sier meg at å tilbringe for mye tid der kan bli dyrt [&:] , er jo periodevis hekta på ebay. Har sikkert bestilt tilsammen 10 par med sånne skinntøfler som du linka til for en tid tilbake [8|] . Fant flere sider og tilsammen ble det jo et vanvittig stort utvalg, billige var de jo også... Men de er mye brukt, gode "sko" ja [;)] . Må jo ha sko som passer til antrekket vettu...

Hehe.. etsy kan bli dyrt ja.. de har ALT der... man må bare vite(Eller ikke? ;) ) hva det heter på engelsk... [;)]
Blir tøft da! :)

Ebay er også dyrt ja.. heldigvis har jeg klart å begrense meg på sånne ting..

Kjoler derimot.. dyre designer kjoler.. *se på møll som flyr ut av lommeboka*

Back
Topp