noen som syne sex har noe effekt overhode??

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
ik her i hvertfall[:'(]

Magen ble litt hard utover natten og hvis jeg kjente riktig godt etter hadde jeg mensmurring. Men vil ikke betegne det som kynnere heller. Hadde vel ikke så mye effekt. Men det skader iallfall ikke!! [;)]

får kynnerer jeg å, men d har jeg jo uansett fra før hehe[;)]

her har det funket tror jeg. Var hos jm på tirsdag da var det 1-2cm åpning og livmorhalsen  var helt flat og myk. Hadde sex i går, og riene begynte i natt[;)]. Går nå med uregelmessige rier og håper på at de skal ta seg mer opp...

ORIGINAL: lille*frø

her har det funket tror jeg. Var hos jm på tirsdag da var det 1-2cm åpning og livmorhalsen  var helt flat og myk. Hadde sex i går, og riene begynte i natt[;)]. Går nå med uregelmessige rier og håper på at de skal ta seg mer opp...

ja hvis du hadde litt åpning fra før kan jeg godt tenke meg sexen er med på å speede opp tingene..håper du er i gang nå da hehe, heldig i så fall

hehe, jeg vil gjerne ha sex uten fødselseffekt jeg da, for da kan vi gjenta det noen ganger til før bebisen kommer :-) blir jo gjerne en stund etterpå før vi er klare igjen...

For at det skal ha noen virkning må man være moden![:-]

Har jo et håp om at det fungerer, men ikke noe tegn til fødsel ennå, selv med sex hver kveld den siste uka. Ikke at det gjør noe, blir jo en stund å vente etter fødselen :-P
Men har blitt mer moden og litt mer åpning, så kanskje det skjer noe snart, er jo en uke til termin i dag, selv om det kun er tall :-P

Det ha rikke hatt noen virkning her i allefall.. var innlagt på sykehuset for en uke siden med kraftige rier som kom med 5 min mellomrom.. men de forsvant helt plutselig.. fikk da beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning og var moden så de regnet med å se meg igjen dagen etter... nå har det altså gått enda en uke å jeg er fremdeles hjemme uten noe særlig tegn til at noe skjer... å det til tross for sex hver dag... Så som jordmor sa til meg i går.. det har ingen effekt,da har barna vært klare til  å komme uansett.. er i dag 40 uker så nå håper jeg virkelig det skjer noe snart..

Jeg kjenner jeg får kynnere etter sex. Nå tør jeg ikke prøve før imorgen igjen, for sambo jobber natta'n denne uka[8D]

funka her ;) for vannet gikk visst når vi hadde sex ;o bra timing må jeg si[8|]

ORIGINAL: Kihne

funka her ;) for vannet gikk visst når vi hadde sex ;o bra timing må jeg si[8|]

wow! kom det mye vann eller?? hehe

ORIGINAL: Julia89

Tror faktisk det satte saker og ting i gang her også..
Vi prøvde den Rikshospitalets sexoppskrift, (veldig ubehagelig ja), og fikk mye sterker kynnere, og en uke etter fødte jeg [;)]

hva er det for noe?

Har hatt  sex flere ganger i uken og opptil flere ganger til dagen prøvde da Rikshospitalets sexoppskrift men nei da ingen ting og nå går jeg på den 5 dagen over termin[:'(]

ORIGINAL: lillemey

Har hatt  sex flere ganger i uken og opptil flere ganger til dagen prøvde da Rikshospitalets sexoppskrift men nei da ingen ting og nå går jeg på den 5 dagen over termin[:'(]

men igjen hva går rikshospitalets sexoppskrift ut på?? [:-]

* Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.
Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.
Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

ORIGINAL: lillemey

* Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.
Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.
Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

wow takk hehe, må jo prøves da hahaha litt latterlig men[:-]

Slimproppen her gikk for 3 uker siden, jeg var da moden også og har helt avflatet livmorhals.
Nå 3 uker senere er jeg så moden som man kan bli, har 2 cm åpning og sex............hjelper ikke!! [:D]

Her har vi også prøvd alt av stillinger hver dag i over 1 uke, men har ikke hjulpet her..
Har bare fått veldig sterke kynnere..

Back
Topp