Noen som strikker?

Mamma_90

Flørter med forumet
Noen som strikker som har begynt på noen små plagg til lille? Jeg har strikket en stund, men bruker fremdeles lang tid og liker best små prosjekt som ikke er altfor krevende. Har litt for lite tid også med tre barn og 100% jobb. Har hittil strikket en gromguttbukse i hvitt fra klompelompe og holder nå på med teddydress fra petitknit :)

Hei! Vi er mange som strikker, og vi har en tråd inne på skjult forum. Ser deg gjerne der! :) En enkel, rask oppskrift jeg kan anbefale er Ankers trøye. Den strikker jeg på kanskje 20 t. Jeg begynte å strikke i fjor, men har strikket mye nå siste året:) Gromguttbuksene så fine ut!

Hei! Vi er mange som strikker, og vi har en tråd inne på skjult forum. Ser deg gjerne der! :) En enkel, rask oppskrift jeg kan anbefale er Ankers trøye. Den strikker jeg på kanskje 20 t. Jeg begynte å strikke i fjor, men har strikket mye nå siste året:) Gromguttbuksene så fine ut!
Tror ikke jeg oppfyller kriteriene, har ihvertfall ikke postet 50 innlegg. Hvorfor trenger man skjult forum egentlig? Ja, har oppskriften på ankers trøye, men har ikke begynt på den ennå :)

Tror ikke jeg oppfyller kriteriene, har ihvertfall ikke postet 50 innlegg. Hvorfor trenger man skjult forum egentlig? Ja, har oppskriften på ankers trøye, men har ikke begynt på den ennå :)
Det er ikke nødvendig å diskutere strikk på skjult forum, men det er allerede en tråd der i alle fall :) men kanskje det blir mer respons her når det er åpent?

Jeg har strikket litt forskjellig både før og under svangerskapet:) Ellens hentesett, Verano hentesett, forskjellige kyser og luer, bleiebukse, ankers drakt, monday suit, heldress fra jordclothing, Garntopia babyteppe, diverse små sokker/tøfler og votter. Holder på med enda en ankers drakt nå, og har planer om å strikke litt flere bukser og gensere/jakker i diverse størrelsen. Lurer litt på enda en monday suit også, men i nyfødtstørrelse.

Jeg ble sykemeldt denne uka og har derfor begynt å strikke :hilarious: Dvs jeg er helt nybegynner. Holder (av alle ting) på med en lue til meg selv, men vil gjerne ha tips til nybegynnervennlige oppskrifter til babyplagg! Venter en jente:Heartpink

Jeg ble sykemeldt denne uka og har derfor begynt å strikke :hilarious: Dvs jeg er helt nybegynner. Holder (av alle ting) på med en lue til meg selv, men vil gjerne ha tips til nybegynnervennlige oppskrifter til babyplagg! Venter en jente:Heartpink
Velkommen så mye, håper du kommer til å elske det!! Jeg lærte å strikke i fjor med hjelp fra Dorthe Skappel og Kimmie Munkholm (Petiteknit) på YouTube i fjor. Oppskriftene fra petiteknit er supre for nybegynnere, da de er utførlig beskrevet og det er videoer å følge (forutsatt at fu velger enkel oppskrift). Noen av de aller første plaggene jeg lagde var begynnerjakken og Novice cardigan mohair til baby (venn sin). :) (Og god bedring!!)

Syns Mia kjole er veldig søt, der er bare rett og vrangmasker Det er veldig kjekt å strikke, og spesielt babyplagg :)

Back
Topp