Noen som strikker?

Jeg har det teppet som er på første bilde på den siste linken til datteren min, fått utrooolig mye skryt:) det er så fint!!

Det ruteteppet i rosa, hvitt og grønt :)

Strikker litt, men mest enkle ting. Strikka vognteppe m mariusmønster til 1mann, kanskje j lager et nytt til denne.

Skikkelig lyst til å lære meg å hekle,men prøvd en dullion ganger men får d ikke til.... :/ hvis j kunne d sku j hekla teppe i oldemorruter!!

<3 appen + iPhone <3

kan kun strikke veldig enkle ting type teppe ol.
men sa alltid jeg SKULLE strikke noe til babyen om det kom en til:p må bare prøve. meldte meg på strikkekurs i høst, men det ble avlyst:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg strikker, men veldig på hobbybasis, skal i gang med en Osloanorakk hver til seksåringene så de får dem til vinteren :) Så får vi se om det blir noe smått også :)

Strikker en genser til guttungen, tenker jeg sender den med mamma når hun skal på tur, så får prosjektet litt fart på seg. Ellers blir det sikkert noe på sikt, men vet ikke hva.. Har veldig lysst på marius vognpledd da.. :)

Jeg strikker av og til, men er håpløs på å fullføre prosjektene. Min mor tar gjerne over i sluttfasen så sånn sett går det greit. Derfor legger jeg ikke lista noe særlig høyere denne gangen enn at jeg skal få strikket et pledd. :)

Regner med strikkelysten kommer etter den tidlige ultralyden, om alt bra til. Nå har jeg tenkt så mye på akkurat det enda. Men har mye nøytrale strikkeklær og poser etter førstemann, så vi får se. Har to bestemødre som strikker og ei tante, så det blir vel ei rå uansett. Strikkelysten min går veldig opp og ned. Sist ble jeg sykmeldt tidlig og da var det greit og ha noe og gjøre mens man skulle ta det med ro.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja har elsket og strikke siden jeg var 6-7 år når bestemor lærte meg det :) Så gleder meg til å begynne å strikke babyklær som jeg kan bruke på min egen <3

Jeg hekler:) lærte meg å hekle for første gang i oktober. Har vært ivrig etter dette:) legg gjerne ut oppskrifter hvis dere har:)

Kan noen sende meg oppskrift på baby boots? Evnt kan vi kanskje lage en oppskriftstråd?

app! Venter nr 3 :) 15.02

Kan noen sende meg oppskrift på baby boots? Evnt kan vi kanskje lage en oppskriftstråd?

app! Venter nr 3 :) 15.02
Ja vi må få en oppskriftstråd på hekle o strikk:) det ligger mye oppskrifter på babyboots på nett:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Moem som har oppskrift på heklet dåpskjole? Jeg har kjøpt en oppskrift fra Stoff og Stil men den er veldig vanskelig..:p

Termin 9.februar med første frøet:)

Back
Topp