Sissi Glad i forumet 10 Aug 2011 #1 på bestilling? skulle gjerne gjort det selv om det ikke hadde vært for at jeg er elendig med strikkepinnene
på bestilling? skulle gjerne gjort det selv om det ikke hadde vært for at jeg er elendig med strikkepinnene
smash Forumet er livet VIP 10 Aug 2011 #3 Jeg holder på å lære meg det:) Gi meg 2 uker, så skal jeg si ifra om jeg klarer det:D Holder på med jentene mine sine nå!
Jeg holder på å lære meg det:) Gi meg 2 uker, så skal jeg si ifra om jeg klarer det:D Holder på med jentene mine sine nå!
Dollface Forumet er livet VIP 10 Aug 2011 #4 jeg gjør, men kommer litt an på hvor kjapt du må ha den :)
Sissi Glad i forumet 10 Aug 2011 #5 haha du får si i fra hvordan det går smash! Jeg trenger den ikke før det begynner å bli en del kaldere asså
haha du får si i fra hvordan det går smash! Jeg trenger den ikke før det begynner å bli en del kaldere asså
Sissi Glad i forumet 10 Aug 2011 #6 Mazter skrev: Skulle gjerne hjulpet deg, men har dessverre fullt opp med diverse bestillinger for tiden. Lykke til med jakten :) ah synd.. takk likevel :)
Mazter skrev: Skulle gjerne hjulpet deg, men har dessverre fullt opp med diverse bestillinger for tiden. Lykke til med jakten :) ah synd.. takk likevel :)
Dollface Forumet er livet VIP 10 Aug 2011 #7 risosu skrev: haha du får si i fra hvordan det går smash! Jeg trenger den ikke før det begynner å bli en del kaldere asså skal vel gå bra det.. send en pm med detaljer isåfall :)
risosu skrev: haha du får si i fra hvordan det går smash! Jeg trenger den ikke før det begynner å bli en del kaldere asså skal vel gå bra det.. send en pm med detaljer isåfall :)
Lilli25 Flørter med forumet 10 Aug 2011 #8 Spørs jo hvilke farge, størrelse, pris o.l. du ser etter, men vet det er noen til salgs på Epla-butikken ihvertfall...
Spørs jo hvilke farge, størrelse, pris o.l. du ser etter, men vet det er noen til salgs på Epla-butikken ihvertfall...