Noen som startet forholdet som et sidesprang?

Hvordan går det med deg Lady? Håper du har det litt bedre.
Det går på ett vis.. Får mye støtte av folk på PM her, noe som er godt. Veldig fint å kunne snakke med noe. Føler meg ganske alene i denne sorgen, da familien min ikke skjønner at jeg vi gå fra sambo. Han er jo sååå fantastisk! :(
 
Det går på ett vis.. Får mye støtte av folk på PM her, noe som er godt. Veldig fint å kunne snakke med noe. Føler meg ganske alene i denne sorgen, da familien min ikke skjønner at jeg vi gå fra sambo. Han er jo sååå fantastisk! :(
Tenker på deg, si ifra om du vil møtes for en kopp kaffe eller noe :)
 
Det er min meining eg skriver, ja det var gjerne han som var utro, ikkje hun men likevel visste hun at han hadde partner. Eg trykker ikkje hun ned, eg var ærlig om kva eg syns. Bitter? Overhodet ikkje. Då måtte eg ha brydd meg.
Må man ytre alle sine egne meninger når de faktisk er ganske stygge mot andre?

Har du ikke noe hyggelig å si så hold kjeft. Det er min mening.
 
Det går på ett vis.. Får mye støtte av folk på PM her, noe som er godt. Veldig fint å kunne snakke med noe. Føler meg ganske alene i denne sorgen, da familien min ikke skjønner at jeg vi gå fra sambo. Han er jo sååå fantastisk! :(

Det er vel ulempen vår med at vi er ganske private av oss, de rundt vet ikke hva som skjer elle hvordan vi har det. Og når det kommer frem for en dag så er det uforståelig for de. Sender deg en klem ikke lett å stå i et samlivsbrudd eller kriser ❤️
 
Det går på ett vis.. Får mye støtte av folk på PM her, noe som er godt. Veldig fint å kunne snakke med noe. Føler meg ganske alene i denne sorgen, da familien min ikke skjønner at jeg vi gå fra sambo. Han er jo sååå fantastisk! :(
Det der kjenner jeg igjrn så godt, men selv om personen er fantastisk så betyr ikke det at man klarer å leve sammen.
 
Den kan du ha, med samme rett, har eg rett til min. No har eg ikkje tenkt å forsvare min rett til å ha ein mening eller ytre den igjen.


Jeg er enig. Vi har alle rett til vår egen mening.

Jeg var gift for endel år siden. Fant ut at han hadde hatt forhold til ei på jobben i hvertfall ett år. Jeg var selvfølgelig sykt forbannet på han. Og selvfølgelig sykt forbannet på henne. Han hadde ansvaret men hun hadde også en moralsk plikt. De hadde jobbet sammen mange år og hun visste godt at vi var sammen.

Enden på visa ble at vi gikk fra hverandre. Så gikk det seks mnd så ble han sammen med bestevenninna hennes.

Poenget mitt er at om man er den andre damen så har man en moralsk plikt. Og man burde i det minste forvente svar når man legger det ut på forum. Uansett om man liker det eller ikke.
 
Jeg er enig. Vi har alle rett til vår egen mening.

Jeg var gift for endel år siden. Fant ut at han hadde hatt forhold til ei på jobben i hvertfall ett år. Jeg var selvfølgelig sykt forbannet på han. Og selvfølgelig sykt forbannet på henne. Han hadde ansvaret men hun hadde også en moralsk plikt. De hadde jobbet sammen mange år og hun visste godt at vi var sammen.

Enden på visa ble at vi gikk fra hverandre. Så gikk det seks mnd så ble han sammen med bestevenninna hennes.

Poenget mitt er at om man er den andre damen så har man en moralsk plikt. Og man burde i det minste forvente svar når man legger det ut på forum. Uansett om man liker det eller ikke.
Det er jeg enig i. Man skal få ytre sine meninger. Men man trenger ikke være ufin fordet.
 
"Samtidig veit eg kor vondt sviket man føler på, når partner utro, i mitt tilfelle ble hun gravid også. Så eg tenker at slik man reder, ligger man. Det var ditt valg å vere den andre og gresset er ikkje grønnere på den andre siden. Men dette har du lært trur eg."

Men dette er jo ikke ufint? Jeg syns det er ett dønn ærlig tilbakemelding som HI burde nesten forvente. Ett realistisk svar.

Det er ett sårt tema, absolutt. Og ja vi er bare mennesker. Vi er fylt med følelser fra topp til tå. Og man kan ikke være enige om alt.
 
"Samtidig veit eg kor vondt sviket man føler på, når partner utro, i mitt tilfelle ble hun gravid også. Så eg tenker at slik man reder, ligger man. Det var ditt valg å vere den andre og gresset er ikkje grønnere på den andre siden. Men dette har du lært trur eg."

Men dette er jo ikke ufint? Jeg syns det er ett dønn ærlig tilbakemelding som HI burde nesten forvente. Ett realistisk svar.

Det er ett sårt tema, absolutt. Og ja vi er bare mennesker. Vi er fylt med følelser fra topp til tå. Og man kan ikke være enige om alt.

Takk for støtten. Det var aldri meint som ufint. Ærlig svar frå meg, der eg i tillegg åpna opp for noko som prege meg og som fører til at eg ikkje har funnet ny partner 5 år etter skilsmissen. Åpenhet som ikkje var lett for meg.
 
"Samtidig veit eg kor vondt sviket man føler på, når partner utro, i mitt tilfelle ble hun gravid også. Så eg tenker at slik man reder, ligger man. Det var ditt valg å vere den andre og gresset er ikkje grønnere på den andre siden. Men dette har du lært trur eg."

Men dette er jo ikke ufint? Jeg syns det er ett dønn ærlig tilbakemelding som HI burde nesten forvente. Ett realistisk svar.

Det er ett sårt tema, absolutt. Og ja vi er bare mennesker. Vi er fylt med følelser fra topp til tå. Og man kan ikke være enige om alt.
Det er ikke alt man trenger å si er min mening og her er det snakk om vanskeligheter i forholdet, da trenger man ikke få sånne ting servert. Man kan heller støtte hverandre
 
Det er ikke alt man trenger å si er min mening og her er det snakk om vanskeligheter i forholdet, da trenger man ikke få sånne ting servert. Man kan heller støtte hverandre


Det er jo ett forum - OG det er nok litt aldersforskjeller også.

Skal man bare få røde roser servert på ett sølvfat? Av personlig erfaring så liker jeg når folk er helt ærlige. Men HI kan jo ta det som hun vil. Jeg mener for min del - at det ikke har vært noen frekke kommentarer!

Ferdig med denne tråden ♡
 
Det er jo ett forum - OG det er nok litt aldersforskjeller også.

Skal man bare få røde roser servert på ett sølvfat? Av personlig erfaring så liker jeg når folk er helt ærlige. Men HI kan jo ta det som hun vil. Jeg mener for min del - at det ikke har vært noen frekke kommentarer!

Ferdig med denne tråden ♡
Nei ingen som sier det, men det er ikke alltid det passer seg å komme med det man mener, enkelt og greit.
 
Vi ble kjente på et kurs. Begge hadde et godt øye til hverandre. Men vi gjorde ingenting med det før vi begge va singel. No er vi Forlovet, har et barn i lag og en til på tur:)
 
Det er ikke alt man trenger å si er min mening og her er det snakk om vanskeligheter i forholdet, da trenger man ikke få sånne ting servert. Man kan heller støtte hverandre

Helt enig. Alt til sin tid er et godt ordtak, og selv om man har en eller annen mening passer det seg ikke alltid å komme med den :)
 
Får spørre på forhånd da om ts ønsker et ærlig svar eller et dulle-svar:rolleyes:
Et ærlig og rett ut svar på det ts spør om er "ja, det har jeg gjort" (altså, startet forholdet som et sidesprang) eller "nei, det har jeg ikke" :) hun spør jo ikke om noens meninger (i hovedinnlegget hvertfall).
 
Back
Topp