Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gresset kan altså være grønnere på den andre siden?Ja, vi var (dessverre) begge to utro.. Snart 6 år siden. Har ett barn sammen og ett til ventes i juli. Vil si det endte bra, haha!
Så gresset kan altså være grønnere på den andre siden?
Takk for svar
Samme her. Ser ikke på det som utroskap. Innså ikke at jeg hadde følelser for han. Slo opp med han andre (avstandsforhild) samme dag.Hmnja, jeg traff min mann mens jeg hadde kjærest, men slo opp med ham da jeg innså at jeg hadde falt for han som nå er min mann. Vi innledet ikke et forhold før jeg hadde gjort det slutt. Men det var ikke akkurat langt pausen mellom.... Offisielt en måneds tid men reelt snakket vi vel timer.....
Det var sommeren 2001. Siden den gang har vi giftet oss og fått tre barn.
Men vi var 21 år og ung og fri dengangen. Vel. Han var fri, jeg hadde et avstandsforhold
Samme her. Ser ikke på det som utroskap. Innså ikke at jeg hadde følelser for han. Slo opp med han andre (avstandsforhild) samme dag.
Jeg var singel i 12t ellernoe
Var 16 år.
I dag er vi gift og har 4 barn.
Klarer du å stole på den nye partneren når du vet at du var et sidesprang?
Det ville aldri jeg klart. Kan noen være utro med meg kan de være utro mot meg også