Vanillatwin
Elsker forumet
er det noen som spår her? hadde blitt lykklig vis noen kunne gitt meg svar på hvordan fryseforsøket vårt vil gå  

send gjerne pm

send gjerne pm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

http://www.elisabethsinside.com/
 http://www.elisabethsinside.com/ men hvor holder hun til? for så at man måtte komme til henne
 men hvor holder hun til? for så at man måtte komme til henne 
Jeg kjenner ei som er klarsynt, hun har hatt rett på alt og hun driver med dette hver dag. Hun lever av dette. Hun har sakt ting for over 10 år siden om ting som vil skje med min familie og søsken osv, til og med tegnet bilde av svigerinna min til broren min før han traff henne. hun heter Elisabeth Lian.. Her er nettsiden hennes hvis du er inntreserthttp://www.elisabethsinside.com/
Hun bor på østlandet akkuratt nå, på stavern... Hun pleier å komme til stavanger vet jeg, men hvisbdere tar kontakt å sende sms på mobilen hennes så kan dere høre med henne om hun har sjangs å møte dere eller om det blir over tlf

Driver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt
 Driver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt  Stort sett stemmer det meste ellers da
 Stort sett stemmer det meste ellers da 
Jeg ble spådd av en dame på Karmøy når jeg var ungNoen som har blitt spådd av henne eller? Spennende å høre i såfall
Må fremdeles si jeg mener spådommer er veiledendeDriver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt

hun kunne fortelle meg om datteren min, men fremtidige ektemann og en del om fortiden. Når jeg spurte henne om jeg kom til å få flere barn lo hun godt
 hun kunne fortelle meg om datteren min, men fremtidige ektemann og en del om fortiden. Når jeg spurte henne om jeg kom til å få flere barn lo hun godt  det kom garantert flere ha ha. Har vurdert å ta kontakt med en klarsynt igjen, men er mye tull ute å går også.
 det kom garantert flere ha ha. Har vurdert å ta kontakt med en klarsynt igjen, men er mye tull ute å går også.Jeg ble spådd av en dame på Karmøy når jeg var unghun kunne fortelle meg om datteren min, men fremtidige ektemann og en del om fortiden. Når jeg spurte henne om jeg kom til å få flere barn lo hun godt
det kom garantert flere ha ha. Har vurdert å ta kontakt med en klarsynt igjen, men er mye tull ute å går også.

Klarsynthet er som alt anna, man må starte en plass, lære seg og bli bedre
 Klarsynthet er som alt anna, man må starte en plass, lære seg og bli bedre 
Ja det er sant. Vi skulle hatt en hus rens viHehe så morro
ja er mye tull, og mange som ikke er fult så erfaren, og dermed ikke like treffsikkerKlarsynthet er som alt anna, man må starte en plass, lære seg og bli bedre

ellers lure eg ikke så mye på fremtiden. Den kommer tidsnok
 ellers lure eg ikke så mye på fremtiden. Den kommer tidsnok  elske og leve i nuet. Det vi har her og nå betyr alt. Men vi blir ikke dumme av det og kaster vekk alle pengene å sånt
 elske og leve i nuet. Det vi har her og nå betyr alt. Men vi blir ikke dumme av det og kaster vekk alle pengene å sånt  håper å regner med at vi har det like godt i morgen ha ha
 håper å regner med at vi har det like godt i morgen ha haJeg har, + familien min..hun spår ikke, men er klarsynt, hun bruker ingen hjelpemiddlerNoen som har blitt spådd av henne eller? Spennende å høre i såfall
Må fremdeles si jeg mener spådommer er veiledendeDriver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt