noen som spår her?

Vanillatwin

Elsker forumet
er det noen som spår her? hadde blitt lykklig vis noen kunne gitt meg svar på hvordan fryseforsøket vårt vil gå :)

send gjerne pm :)

Når det kommer til spåing og intuisjon så er det desverre ingen som kan si deg hvordan det vil gå. Man kan se hvordan ett mulig utfall blir, men alt hva vi gjør kan påvirke det som ligger forran oss..
Skulle så gjerne ønske at noen bare kunne si når ting ville klaffet, men er desverre ikke sånn d fungerer :(
Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingre for deg :)

Nei desverre :) men det skjer når det skjer. Forstår følelsen å ville vite etter mange pp med venting.

Jeg kjenner ei som er klarsynt, hun har hatt rett på alt og hun driver med dette hver dag. Hun lever av dette. Hun har sakt ting for over 10 år siden om ting som vil skje med min familie og søsken osv, til og med tegnet bilde av svigerinna min til broren min før han traff henne. hun heter Elisabeth Lian.. Her er nettsiden hennes hvis du er inntresert :) http://www.elisabethsinside.com/

det er verdt et forsøk:) men hvor holder hun til? for så at man måtte komme til henne :)

Jeg kjenner ei som er klarsynt, hun har hatt rett på alt og hun driver med dette hver dag. Hun lever av dette. Hun har sakt ting for over 10 år siden om ting som vil skje med min familie og søsken osv, til og med tegnet bilde av svigerinna min til broren min før han traff henne. hun heter Elisabeth Lian.. Her er nettsiden hennes hvis du er inntresert :) http://www.elisabethsinside.com/

Sneik litt jeg men, lurer og på hvor ho holder til? Var litt dårlig utført hjemmeside. Hehe

Hun bor på østlandet akkuratt nå, på stavern... Hun pleier å komme til stavanger vet jeg, men hvisbdere tar kontakt å sende sms på mobilen hennes så kan dere høre med henne om hun har sjangs å møte dere eller om det blir over tlf :)

Hun bor på østlandet akkuratt nå, på stavern... Hun pleier å komme til stavanger vet jeg, men hvisbdere tar kontakt å sende sms på mobilen hennes så kan dere høre med henne om hun har sjangs å møte dere eller om det blir over tlf :)

Sendt henne en sms. Spennende om hun er så flink!:)

Hun har sakt ting om fortiden som ingen andre kan vite, min stefar fikk stå pels, og han trur ikje..mn nå ble han overbevist :)

stavern er ikke så langt unna. hva koster det? :)

Noen som har blitt spådd av henne eller? Spennende å høre i såfall :)

Må fremdeles si jeg mener spådommer er veiledende :) Driver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt :) Stort sett stemmer det meste ellers da :)

Må fremdeles si jeg mener spådommer er veiledende :) Driver selv med litt av hvert, men har lært at å spå når folk blir gravide er veldig vanskelig og sårt tema. Har selv blitt spådd gravid maaange ganger, men det har aldri stemt :) Stort sett stemmer det meste ellers da :)
Jeg ble spådd av en dame på Karmøy når jeg var ung :p hun kunne fortelle meg om datteren min, men fremtidige ektemann og en del om fortiden. Når jeg spurte henne om jeg kom til å få flere barn lo hun godt ;) det kom garantert flere ha ha. Har vurdert å ta kontakt med en klarsynt igjen, men er mye tull ute å går også.

Jeg ble spådd av en dame på Karmøy når jeg var ung :p hun kunne fortelle meg om datteren min, men fremtidige ektemann og en del om fortiden. Når jeg spurte henne om jeg kom til å få flere barn lo hun godt ;) det kom garantert flere ha ha. Har vurdert å ta kontakt med en klarsynt igjen, men er mye tull ute å går også.

Hehe så morro :)
ja er mye tull, og mange som ikke er fult så erfaren, og dermed ikke like treffsikker :) Klarsynthet er som alt anna, man må starte en plass, lære seg og bli bedre :)

Hehe så morro :)
ja er mye tull, og mange som ikke er fult så erfaren, og dermed ikke like treffsikker :) Klarsynthet er som alt anna, man må starte en plass, lære seg og bli bedre :)
Ja det er sant. Vi skulle hatt en hus rens vi :p ellers lure eg ikke så mye på fremtiden. Den kommer tidsnok ;) elske og leve i nuet. Det vi har her og nå betyr alt. Men vi blir ikke dumme av det og kaster vekk alle pengene å sånt :p håper å regner med at vi har det like godt i morgen ha ha

Jeg har, + familien min..hun spår ikke, men er klarsynt, hun bruker ingen hjelpemiddler

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp