Noen som sover på eget rom?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Mannen (som forøvrig har sovet på gjesterommet i månedsvis pga snorking :P ) maser fælt om at lillebror snart må flytte på eget rom. Storebror var ca 6 mnd da han flyttet, men han var et skikkelig sovebarn/flaskebarn og var kun våken èn gang per natt for en flaske på den tiden. Lillebror har hatt en forferdelig urolig periode helt siden før påske, både pga mye reising og mye sykdom (hoster seg våken x flere per natt)
Nå for tiden våkner han gjerne 2-4 gang per natt, og må ofte ha pupp for å sovne igjen. Jeg ser for meg at det ihvertfall blir slitsomt å løpe frem og tilbake mellom rommene..... men samtidig kan det jo hende han sover bedre når jeg ikke "bråker" ved siden av ham hele natten?

Hva med dere?

Sover i samme rom, har vurdert å flytte over men det er så lett å ha senga ved siden av vår seng :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sovet på eget rom fra dag 1 her. Hele familien sover best her når barna har egne rom.

Her har vi ikke noe valg engang:P Hehe
Vi pusser nemlig opp på loftet, hvor vi alle skal ha soverom. Skal heve tak slik at vi får større areal, nytt bad etc. Dette er nok ikke klart før om minst 4 mnd+ tenker jeg. Mannen gjør mye selv:)
Så han er nok iallefall året, eller nesten før han sover på eget rom.
Hadde loftet vært klart, hadde jeg nok hatt han sammen med meg en god stund uansett. Veldig praktisk da han ammes minst 2 ganger om natten enda;)

Sovet på eget rom fra han var ca 4mnd. Funker mye bedre, da han lett våkner av oss (les: mannen)! ;)
Litt tungvint siden han våkner utrolig mange ganger iløpet av natten, men vi sover bedre når han først sover :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eget rom fra hun var fire mnd, da flyttet vi og hadde klart rommet til henne.
Alle sover mye bedre. Hun sover gjennom hele natta.
Og jeg kan også sove hele natta :p

Sliter nå om jeg må sove på samme rom som henne når vi er på ferie f.eks. Da våkner jeg mange ganger i løpet av natta :p

Eget rom fra igår ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Oh:D Hvordan gikk natten da?:)

Det gikk kjempe bra ;-) hun har sovet natten igjennom fra hun var ca to måneder, så ingen stor forandring ;-)

Det gikk kjempe bra ;-) hun har sovet natten igjennom fra hun var ca to måneder, så ingen stor forandring ;-)

Ahhh, daså;)
Her har veslegutt aldri sovet gjennom en eneste natt, ved 4t. i strekk er vi fornøyde:P

Ahhh, daså;)
Her har veslegutt aldri sovet gjennom en eneste natt, ved 4t. i strekk er vi fornøyde:P

Anser meg selv som heldig der ;-) håper det snur for dere snart :-)

Hadde flyttet han for lengst hadde han ikke hatt storesøsken :p han har jo sovet natta rundt stort sett siden han var født..storesøster er meget glad i å herje med han når han ligger oppi der, og klatret en periode oppi senga til han.. så han får ikke flytte inn på eget rom før hun slutter med å tulle med han i senga..

Her ammes det fortsatt ofte på nettene, så tror det hadde blitt noe slitsomt om han lå på eget rom. Men hadde nok prøvd dersom vi hadde hatt mulighet. Han skal inn til storesøsteren, så da må han nesten sove noen lunde stabilt gjennom natten slik at det ikke går ut over søvnen hennes. Håper på et mirakel i løpet av sommeren! :D

Her har hun hatt eget rom fra hun var ca fire uker, fordi jeg sov så innmari dårlig med henne i rommet:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp