Noen som sover dårlig?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Dette pleier vel kanskje å være noe man spør om etter at barna er født, men er det noen som sliter med dårlig søvnkvalitet nå? Jeg sover sååå dårlig for tiden! Blir liggende våken i perioder hver natt, er oppe og tisser minst tre ganger, våkner tidlig osv. Er det hormoner dette også, eller? Skal ikke tulle med hormoner, altså!

Dette pleier vel kanskje å være noe man spør om etter at barna er født, men er det noen som sliter med dårlig søvnkvalitet nå? Jeg sover sååå dårlig for tiden! Blir liggende våken i perioder hver natt, er oppe og tisser minst tre ganger, våkner tidlig osv. Er det hormoner dette også, eller? Skal ikke tulle med hormoner, altså!
Samme her... Ofte gir jeg opp og står opp,hjelper ikke at gubbis snorker som en skurtresker heller:-P Tror det er hormoner |-O

Har også det slik.. våkner flere ganger om natten, enten for at jeg må på so eller bare for at jeg våkner.. ligger en stund våken før jeg klarer å sovne igjen. Men legger meg som regel ekstremt tidlig siden jeg er trøtt og sliten for tiden.. vet ikje om det har noe med dette å gjøre. Idag fikk jeg beskjed at samboer skulle stå opp med lillemor og at jeg bare skulle sove, blir nok å stå opp snart jeg. :p får ikje sove.. hehe..

Er sånn her å, likt som med storesøster. De siste mnd forrige svangerskap sov jeg nesten ikke på natta.. Håper jeg er litt mer heldig denne gangen.:/

Samme her. Oppe å tisser 1000 ganger, drømmer mye, en del mareritt, våkner i 4-5 tiden og får ikke sove mer.. Får håpe det går seg til for alle :)

Sover mye lettere enn før, og våkner i gooooood tid før alarmen ringer (den ringer 0600). Noen netter må jeg opp å tisse, andre ikke. Kanskje kroppen forbereder oss på den nye livsstilen. Om så, så får vi ett nattdyr som står opp i god tid før lokal avisa kommer i posten :-O jaja, man får da utnytten dagen til det ytterste;-)

Jepp... oppe å tisser x antall ganger! Sider jeg har overaktiv blære og er plaga en del med dette fra før av, er det bare 10 ganger så ille nå! :o Ellers får jeg sove, men drømmer så mye at jeg føler at jeg ikke får slappa helt av alikevel....

Jeg er helt motsatt. Har aldri sovet så godt om jeg gjør nå om dagen. Men legger meg dog mye tidligere enn vanlig. Er i seng 21 stort sett hver kveld... :smiley-angelic006Drømmer og sover tungt.
Veldig godt !

Jeg er trøtt og sovner tidligere på kvelden nå. Men våkner flere ganger i løpet av natta og får ikke sove igjen. Ligger ofte våken i 3-4 timer fra 4-5 tida på morgenen. Irriterende :banghead:

Jeg er trøtt og sovner tidligere på kvelden nå. Men våkner flere ganger i løpet av natta og får ikke sove igjen. Ligger ofte våken i 3-4 timer fra 4-5 tida på morgenen. Irriterende :banghead:

Helt likt her, må jo opp og tisse hele tida også :banghead: Blir sprø, men godt jeg ikke er alene:P

Samme her, er oppe flere ganger i løpet av natten.

Er mye trøttere enn vanlig, og har i det siste våknet hver natt i 4-5 tiden og slitt med å få sove etterpå.. håper det ordner seg snart :-)

Jeg sovner med en gang jeg legger meg om kvelden, når jeg ikke er gravid bruker jeg lang tid på å sovne. Men nå våkner jeg flere ganger om natta, sover lett, drømmer mye og uansett hvor mange timer jeg sover er jeg super trøtt om morgenen.

Dårlig med søvn om dagen ja :o oppe på do minst to ganger og våkner i 04 tida og får ikke sove mer.. Blir nok bedre tider i 2 trimester får vi håpe :)

Opp å tisse minst en gang hver natt. I tillegg har jeg fått skikkelig restless legs!! Blir GAL !

Jepp! Våkner flere ganger, har mareritt og drømmer voldsomt :confused: Tisser x antall ganger også... Slitsomt :depressed:

Legger meg ganske tidlig pga kvalme, men er oppe for å tisse et par ganger og våkner i 04 tiden og får ikke sove før 06:30 og da står barns opp så jeg må si det er irriterende :p Har også en del mareritt og rare drømmer

Er oppe halve natten jeg og. Er det ikke for å tisse så er det for å drikke :(

Opp å tisse minst en gang hver natt. I tillegg har jeg fått skikkelig restless legs!! Blir GAL !
Åh, så kjipt! Har du nok jern i kroppen? Så en reportasje på tv her om dagen hvor det ble sagt at det ofte skyldes for lavt jern..?

Back
Topp