Noen som snuset frem til positiv test?

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Det har nemlig jeg :hungover: sitter nå med Nikotinfri snus.. og syns faktisk det blir vanskelig å slutte.
For ti år siden røyka jeg, det var null problem å slutte.
Vet jo at jeg klarer å slutte med snus:) men baaahhh jeg er avhengig hehe
 
Snuser ikke nei heldigvis:)

Men lykke til med sluttingen!!
 
Snuser ikke selv, men mannen snuser og har tidligere sagt at han skal slutte innen vi får barn - så vi får se nå da :D

Lykke til! :)
 
Det gikk helt fint. Var jo bom stopp samme dag som positiv test, men har ikke vært noe problem det.
Er litt lei meg for at det er så lenge til neste gang, da. Så er ikke helt mentalt over det. Men fysisk merker jeg ikke noe stress med det. Heldigvis.

Lykke til!
 
Det har nemlig jeg :hungover: sitter nå med Nikotinfri snus.. og syns faktisk det blir vanskelig å slutte.
For ti år siden røyka jeg, det var null problem å slutte.
Vet jo at jeg klarer å slutte med snus:) men baaahhh jeg er avhengig hehe
Jeg er også en snuser :p Har slutta med det nå da :) Men gleder meg veldig til å begynne igjen :D
 
Slutta på dagen med positiv test.... merker jeg savner det! Etter middag, på tur hjem fra jobb, om kvelden osv....
er veldig veldig godtesyk - lurer på om det kanskje bare er lengselen etter snus som gjør det?!
 
Slutta på dagen med positiv test.... merker jeg savner det! Etter middag, på tur hjem fra jobb, om kvelden osv....
er veldig veldig godtesyk - lurer på om det kanskje bare er lengselen etter snus som gjør det?!

Ja jeg er veldig fysen.. men nå dytter jeg onico i munn etter mat osv..
 
Jeg gjorde det. Sitter selv med onico nå :( hjelper hvertfall ikke på at samboer sitter med snusen sin:hilarious: men det går egentlig helt ok så langt :hilarious:
 
Jeg begynte med onico straks vi fikk vite at denne omgangen også ikke ble noe av.
Så vi får se til høsten om det har hatt virkning. Var såååå fælt første uka med nikotinmangelen, men går bra så langt. Så nå er det ingenting som kan forstyrre av sånne ting i kroppen :) syns den hjelper jeg iallefall! :) etterhvert putter jeg sterk tyggis under.
 
Sniker fra November. Hadde forsøkt forgjeves å kutte Snusen gjentatte ganger i over 1 år, men klarte endelig å sutte dagen det ble positiv test. Håper jeg aldri plukker opp en snusboks igjen i hele mitt liv.
 
Hvordan går det med snusinga?
Flere enn meg som innimellom får akutt lyst på?
 
Du det går så bra! Nå har jeg vært uten snus i ca en uke! Jeg snuser riktignok onico:)
Ganske hissig denne uka :hilarious::hilarious::hilarious: sikkert kombo av hormoner og slutting.
Haha, det er en litt farlig tid å slutte på! Når du fra før er i hormonell ubalanse, skal du i tillegg ha kronisk abstinenser... dømt til å gå galt!!! :D
 
Back
Topp