Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sluttet forje svangerskap det klarer du! Lykke til
Takk for tipset får kjøpe den om trangen melder seg veldig i begynnelsenskader iallefall ikke babyenEt lite tips, onico er en tobakks og nikotinfri snus, det er bare kakao, og havre som er i.. Det kan jo være greit å ha om trangen blir for stor.. Går jo litt på vane også jeg har røykt/snust, men nå bruker jeg bare den når jeg får skikkelig sug!
Teite dame. Kan iallefall redusere antall sig i det minste! Ei jeg kjenner røyke for å få mindre barn! Det er i allefall idiotisk, etter min mening.Så flinke dere er som greier å slutte!
En jeg kjenner røyka 20 lucky hver dag gjennom sitt sv.skap uten å prøve å slutte. Hun sa det ikke gjorde noe "for legen sa ungen levde og hadde det bra". Lot meg provosere av hun da...
Uff, sånn er det dummeste jeg hører. Tror hun her og var redd stort barn, men brukte aldri det som unnskyldning. Han er 14 mnd nå og bruker str 74 fortsatt.Teite dame. Kan iallefall redusere antall sig i det minste! Ei jeg kjenner røyke for å få mindre barn! Det er i allefall idiotisk, etter min mening.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Ja da kan ikke gutten være så stor akkurat!Uff, sånn er det dummeste jeg hører. Tror hun her og var redd stort barn, men brukte aldri det som unnskyldning. Han er 14 mnd nå og bruker str 74 fortsatt.
Det ironiske var at mens hun røyka kritiserte hun at jeg tok en - 1 (!) kaffe latte kanskje hver tredje uke. Jeg fortalte selvfølgelig hvordan landskapet lå... :-O
Helt enig! Jeg også.Ja da kan ikke gutten være så stor akkurat!
Haha det blir for dumt å kritisere deg for at du drikker en kaffe latte en sjelden gang! Bra du fortalte henne hvor landet lå da ja! Jaja. Synes alle kan prøve å slutte å i det minste redusere av ting som kan skade barnet du bærer på. Det prøver iallefall jeg på
Sent from my GT-I9100 using BV Forum