Noen som sliter med ukontrollerbart sinne her?

Jaja

Gift med forumet
Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg så sint hele tiden, og jeg vet ikke helt hvorfor... Og det er ikke bare det men jeg eksploderer veldg ofte òg føler jeg. Klarer liksom ikke å kontrollere det.. Og jeg skulle ønske jeg ikke var så sint hele tiden og at jeg ikke eksploderer... [:(] Noen som har noen råd til meg? Eller erfaringer?

Jeg slet mye med det da jeg var sånn 11-14/15 år, men etter hvert har jeg lært meg å telle til ti og bruke fornuften. Jeg har gjerne utbrudd hvor jeg hyler og skriker fortsatt, men da er jeg ALLTID helt alene og lar meg selv miste kontrollen litt.. Det hjelper[:)]

Det var ikke like populært på håndballbanen og jeg har vel ikke telling på hvor mange røde kort jeg har fått så langt[&:]

Slet mye med det før, men da var jeg også veldig deprimert og langt nede[:(]

Ble bedre når jeg fikk barn, men nå er jeg litt på vei tilbake igjen merker jeg[:(] Så nå er jeg på samtaler med helsesøster, hjelper å snakke ut litt med noen[:)]

Vet ikke helt hva en kan gjøre med det, med meg kommer det når jeg er derprimert. Da kan det til tider være ganske gale. Og når jeg drikker tåler jeg ikke noen ting hvis jeg er i dårligt humør fra før av... Men dette var før jeg fikk barn da. Nå har jeg det veldig bra[:D] Sliter bare litt på nå med baby som skriker mye og har vondt.

Har tenkt på sinnemestringskurs men tror ikke det finnes her jeg bor... Bor på en liten plass... Hvor kan jeg eventuelt finne ut det? Jeg føler meg ikke deprimert egentlig men bare sint liksom. Skal ingenting til for å få meg irritert... [&o] Også angrer jeg jo skikkelig etterpå. Åååå, blir sprø av det. [:(]

Nei jeg har kobberspiral så er nok ikke det... Men kan det være noe feil med hormoner uansett kanskje?

Har hatt sånne perioder etter begge barna ble født, tror det har noe med superkaos med hormoner..

Jeg sliter med det samme.. men jeg har en lidelse som er vanskelig å bli kvitt da.. er bare glad jeg har blitt så frisk som jeg har blitt[;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Jeg sliter med det samme.. men jeg har en lidelse som er vanskelig å bli kvitt da.. er bare glad jeg har blitt så frisk som jeg har blitt[;)]

Vil du fortelle? Gjerne pm hvis du ikke vil skrive her. [:)]

Jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.Dette gir meg litt av et tempetament,menjeg har lært meg å holde det tilbake,prisen jeg betaler er at jeg holder på å besvime når jeg blir sint,men det har foreløbig ikke kommet så langt.
Jeg må ringe mamma når jeg blir sint for å ventilere,dette er greit for henne og hun forstår at det går over.Et virkelig godt verktøy hvis du finner noen som kan ta i mot litt for deg av og til[:)]

Jeg mister kontrollen når jeg blir utsatt for stress.
Det var veldig ille da jeg var sammen med BF og når han stakk ut eller vi krangla.
Og dersom jeg sitter med lekser, og ungene begynner å mase hvis jeg er midt inni en setning eller noe.
Da sliter jeg.
Har tenkt å prate med noen om det, men har bare ikke kommet så langt ennå,.
Har hatt litt problemer med temperamentet siden jeg kom i tenårene.
Jeg kranglet ekstremt mye med mamma, og det fløy både fjernkontroller og glass gjennom lufta[:-]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg har emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse.Dette gir meg litt av et tempetament,menjeg har lært meg å holde det tilbake,prisen jeg betaler er at jeg holder på å besvime når jeg blir sint,men det har foreløbig ikke kommet så langt.
Jeg må ringe mamma når jeg blir sint for å ventilere,dette er greit for henne og hun forstår at det går over.Et virkelig godt verktøy hvis du finner noen som kan ta i mot litt for deg av og til[:)]

Hvordan fikk du den diagnosen? [:)]

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: forvirretmor

Hvordan fikk du den diagnosen? [:)]
Masse greier man tester for hos psykiater[:)]

ORIGINAL: Tøsa^^

Jeg mister kontrollen når jeg blir utsatt for stress.
Det var veldig ille da jeg var sammen med BF og når han stakk ut eller vi krangla.
Og dersom jeg sitter med lekser, og ungene begynner å mase hvis jeg er midt inni en setning eller noe.
Da sliter jeg.
Har tenkt å prate med noen om det, men har bare ikke kommet så langt ennå,.
Har hatt litt problemer med temperamentet siden jeg kom i tenårene.
Jeg kranglet ekstremt mye med mamma, og det fløy både fjernkontroller og glass gjennom lufta[:-]

Jeg reagerer litt på stress jeg òg men det er ikke bare det tror jeg.

Back
Topp