Noen som sliter med sopp....

trudes

Glad i forumet
Er veldig plaget fortia noe som går ut over både sengekos og det mere[&:]  Har noen gode råd bortsett fra det med canesten????????   Takker for alle tips!!

Ikke plaget av det, men har hørt det skal hjelpe å ungå sukker og gjær for at det ikke skal ha noe å vokse på.... og dere begge må behandles.

hjelper ikke canesten ville jeg ringt gyn å fått en sjekk

vet di har noe på apoteket for å at du ikke ska få sopp, huske ikke ka d hetter, men ta deg ein tur inn på et apotek å hørr=)

De har noen melkesyre produkter som skal hjelpe mot sopp, tror de heter vivag.
Sleit mye med sopp før svangerskapet, men har ikke vært plaga nå i det hele tatt.

Har faktisk aldri hatt det *bank i bordet*[;)] men har hørt at en ikkje skal bruke string truser for då er risikoen større for å få det når en går gravid-så her går det bare i hipster truser for tiden[:D]

Teite meg, dette kan jeg jo egentlig.
Har gått litt i glemmeboka siden jeg ikke har hatt noen problemer nå.
Pleide å få sopp rett før og ette mens jeg.
Man skal ikke gå med string, da bakterier lettere vandrer fra stumpen og frem til kjeden. Helst bare gå med bommuls truser,ikke noe syntetisk. Sov naken, da får du god ventilasjon nedentil og da trives ikke soppen. Så er det viktig å har riktig ph i underlivet, så ikke vask deg med intim såpe bare skyld med vann. Ikke driv med invendig skylling av kjeden heller setter hele underliver i ubalanse. Kan være en ide at partneren din ikke bruker intimsåpe heller og eventuelt tar en sopp behandling selv da han kan gå med sopp uten å vite om det og påvirke deg.

Du kan sikkert oxo styre unna sukker, for den soppen vi har i underlivet er en form for candida sopp og de er glade i søtsaker.

Kommer ikke på noe mer i farten, men hvis jeg kommer på noe så gir jeg beskjed.

Lykketil[:)]

jeg har vært litt plaget i perioder, og da har jeg smørt på youghurt naturell. det har fungert kjempe bra på meg[:D]
youghurt naturell er syrenøytraliserende og er derfor med på å regulere surhetsgraden[:D]

asså nå heter jo ikke jeg cathrine... men ja dem er mye bedre å gå med nå enn string akkuart nå om dagen [:D]

Her var det jammen mange gode tips og råd! Vet at det er mange som sliter mye med sopp når man er gravid. Jeg har bare hatt en omgang med Canesten og har heldigvis ikke fått det igjen. Men skal prøve å huske alle disse rådene hvis soppen dukker opp igjen!

Flinke jentene!!! [:)]

takk alle sammen her var det masse gode råd[:D]

canesten virker men får det så fort igjen..........

skal prøve med alt det andre nå

klem og takk[;)]

Hadde en venninne som var oxo mye plaget med sopp, hun fikk disse beskjedene fra legen:
bare bomullsundertöy, ingen g-streng, ikke stramme bukser, sove naken, ingen såpe ved vask, ikke spis sukker, gjaer, paprika og lök
Håper du blir bedre [;)]

ORIGINAL: Champ

asså nå heter jo ikke jeg cathrine... men ja dem er mye bedre å gå med nå enn string akkuart nå om dagen [:D]

Ja ikkje sant-syns dei er kjempegode å gå med. Har alltid gått med string,utenom når eg er gravid[:D] 

Back
Topp