Noen som sliter med ryggen??

Foxy84

Gift med forumet
De siste dagene har jeg begynt å fått vondt i korsryggen, idag toppet det seg, var på skolen og viste ikke hvordan jeg skulle ligge stå eller gå...tok tilogmed 2 paracet...(og jeg tar nesten ikke paracet pga graviditeten, dette er mine 4 paracet på 15 uker)

Fikk godt litt etter skolen, litt bedre, kom hjem og etter ryddet huset litt og tatt en vask orket ikke ryggen mer...og jeg fikk vondt igjen.
Kjenner jeg er sliten i korssryggen, og nesten så den og kvalmen blir litt venner innimellom.

Noen andre som sliter med korsryggen?

jeg får veldig lett vondt i korsryggen når jeg er gravid. jeg kan ikke stå for lenge, stresse eller bære noe særlig for da får jeg vondt. 

så her har jeg lært meg hva som går greit og hva som ikke går greit så følger jeg det. men jeg vet at etterhvert i sv.skapet så blir det nok verre, men bare håper det ikke blir for gale slik at jeg kan fortsette på skolen og på jobb. 

prøv å unngå det som gjør at du får vondt så vil nok det hjelpe masse og forhåpentligvis vil det ikke bli så altfor gale. 

Sliter også noe grossalt med korsryggen/rompa/utsiden av låra....bekkenløsning/låsning visst nok (ikke sikker da legen min er svensk....:) )

Men har funnet ut at omtrent alt gjør at jeg får vondt, har like vondt hjemme som når jeg er på jobb, så da kan jeg likesågodt stå på jobb å få betalt for å ha vondt istedet for å ligge på sofaen og synes synd i meg selv;)

Får egentlig vondt av alt...legge sammen klær, handle på butikken, rydde litt, stå oppreist lenge, ligge feil på sofaen.....
må legge til at jeg har en sønn på 2år som kanskje hjelper til litt på vondten da.....:)

Jepp veldig vondt..Hadde det sist også...

Hjelper å variere stillingene, ikke gå eller sitte for lenge...Ikke for mye anstrengelse i løpet av dagen :-) Pute i ryggen er også bra :-) 

JA! Alt for mye. Føler ikke jeg klarer å løfte snuppa en gang uten at det skal begynne å værke! Og det skal ingenting til før jeg får vondt i korsryggen og setet og strålinger ned i låret .

Jupp, og har fiksa meg henvisning til fysio!

Back
Topp