Noen som sliter med Hodeverk?

Har mye vondt i hode, men ikke unormalt siden jeg har migrene. Har heldigvis ikke hadd ett ordentlig migreneanfall enda :)

Jeg har også migrene til vanlig og hatt veldig mye hodepine nå i begynnelsen. Hadde det sist også, men så gikk det seg til. Krysser fingrene for at det samme skjer nå. Drikk masse vann :)

Går med småhodepine stort sett hele tiden, den har erstattet kvalmen men er ikke mindre irriterende :p

Hadde en del hodepine i starten, men har ikke hatt på en stund nå :) min lege sa at det var helt trygt å ta parader hvis hodepinen er plagsom

Jeg hadde veldig mye vondt i hode de første 15-16 ukene, men nå er det blitt bedre (er nå 22 uker). Var ofte "pulserende hodepine", gjorde vondt bare jeg beveget meg.

Jeg er litt motsatt jeg :p Er vanligvis plaget veldig mye med hodepine, men etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke hatt vondt i hodet. Det var likedan når jeg var gravid med førstemann, tror nesten ikke jeg hadde vondt i hodet en eneste gang på 9 måneder. Fikk forklart av legen at hodepine er et vanlig symptom ved graviditet, men at det også var vanlig å ikke ha vondt i hodet hvis man ellers var plaget med mye hodepine.

Jeg har nesten aldri vondt i hodet til vanlig (bortsett fra dagen derpå, og det begynner tross alt å bli en stund siden sist nå:happy:). Men i går startet det med vondt i hodet, og det bare fortsetter. Heldigvis ikke veeeeeldig vondt, men ille nok. Noen som vet når det er vanlig at det gir seg?

Back
Topp