Jeg har den siste uken opplevd opptil flere blodtrykksfall daglig. Alt blir svart et lite øyeblikk før alt er fint igjen Andre som har det slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, eller sliter mest med lavt blodtrykk. Det gjorde jeg hele forrige svangerskap også. Og fa besvimte jeg 4 ganger totalt.
Nå har jeg 90/60 og er veldig slapp, blir sliten og fort litt svimmel. Hjelper å spise og drikke litt, spesielt drikke. Varm dusj/bad får også opp blodtrykket bittelitt
Jeg har det på samme måten som deg. Svartner for øya og svimler meg bortover noen meter, fått noen rare blikk av sambo [emoji87] holdt på å gå i bakken ett par ganger men ikke besvimt heldigvis. Det har jeg faktisk aldri gjort i hele mitt liv.Mye svimmel når jeg reiser meg fort opp osv.. men har ikke besvimt eller noe sånt
Skriver under på det! Ofte når jeg løper på do på nattestid er jeg nødt til å sette meg på gulvet før jeg kommer frem. Har heldigvis aldri besvimt, men det er ganske ekkelt når alt blir sort
Jeg gjorde det i starten av svangerskapet (har termin i mars). Tok det opp med legen, og han sa at hvis det svartner når man reiser seg, så er beste løsningen å få i seg mer væske. Startet med det, og da gikk det over
Jeg gjorde det i starten av svangerskapet (har termin i mars). Tok det opp med legen, og han sa at hvis det svartner når man reiser seg, så er beste løsningen å få i seg mer væske. Startet med det, og da gikk det over