Noen som sliter med å bli gravid etter medisinsk/kirurgisk abort?

Er faktisk litt redd selv. Måtte ta en abort i september i fjor, og fikk noe uregelmessig menstruasjon etter det. Men fra januar i år har jeg hatt veldig uregelsmessig menstruasjoner.. sykluser fra 30-60 dager. Første gang jeg prøver skikkelig å bli gravid (de 2 andre barna kom til med "skjer det, så skjer det". Er i min første prøveperiode etter p-pille slutt 1 mai da.
 
Er faktisk litt redd selv. Måtte ta en abort i september i fjor, og fikk noe uregelmessig menstruasjon etter det. Men fra januar i år har jeg hatt veldig uregelsmessig menstruasjoner.. sykluser fra 30-60 dager. Første gang jeg prøver skikkelig å bli gravid (de 2 andre barna kom til med "skjer det, så skjer det". Er i min første prøveperiode etter p-pille slutt 1 mai da.
Ja. Ønsker oss begge lykke til♥️Ekkelt når jeg måtte ta 2 medisinske som endte i utskrapning
 
Hadde utskrapning i oktober. Har ikke uregelmessige, men sparsommelige menstruasjoner. Lurer jo fælt på om dette kan ha hatt noe å si.. Men gynekologen min mente ikke det.
 
Måtte ha p-pillar (ironisk nok) for å stabilisere syklus etter medisinsk abort (MA, veke 10). Hyppige og store blødningar over fleire mnd. Stabiliserte seg etter ein mnd på pilla.
 
Back
Topp