Noen som skjønner hva som skjer m meg?

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Hei...nå skjønner jeg ingenting og trenger virkelig litt hjelp av dere som er gravide. [8|] Jeg skulle hatt mensen for over 1 uke siden, men den kom ikke..vært kvalm og uvel med mens smerter. På dag 4+5 over IKM blødde jeg litt, men mest "gammelt" blod..var dette mensen??
jeg tok en test i går, 1 uke over IKM som var negativ så da tenkte jeg at det er avgjort. men saken er at jeg er føler meg veldig "hoven" nedentil og noe er rart...jeg leste på barnimagen.com om mors uke 6 (dersom jeg skulle være gravid er jeg 5+2) og der sto det at man ikke nødvendigvis slår ut på en test enda. mitt spm er derfor om det er noen som har fått negativ test når de har vært 5+? og fått positiv senere? huff..vil bare vite jeg. jeg blir takknemlig for svar!![:)]

jeg har ikke vært sammen med kjæresten min så lenge så det var ikke planlagt om det skulle vise seg at jeg er gravid hvertfall..,men vi har vært såpass uforsiktige at sjansen er der. men dersom jeg er gravid er bebisen ønsket av begge, vi har snakket endel om det..[:)] men jeg tror innerst inne at jeg ikke er gravid siden jeg hadde en kort blødning. kanskje jeg skal ta en tur til legen uansett, er så ekkelt å ikke vite noe sikkert! 

ja det er klart det er enklere når man er to om det...bra å høre at du er positiv selvom du blir alene om ansvaret[:)] håper du har andre som støtter og hjelper deg i tiden fremover da?! også har du jo alle jentene her da[:D] masse lykke til!

Eg fikk ein liten blødning når egget festet seg, men den varte ikkje i ein heil dag eingang. Er spent på kva som skjer nå, du får komme inn igjen og gi oss beskjed snart[:)]

Føler jeg er litt i samme situasjon som deg. Jeg og samboer har ikke vert sammen så lenge, og jeg er nå gravid. Gjorde vel ikke så mye for å ikke bli det, men vi er begge glade for det som har skjedd og gleder oss til den lille kommer! Vi har hele tida prata om at vi en gang skulle ha barn, og nå skjedde det litt før planen da men.. [:)]
Jeg også blødde litt en dag, trodde det var mens som kom, men det var visst festeblødningen det..!

Bestill en time hos legen ..Ta en blod prøve.. Da får du garantert svar..
Ønsker deg lykke til..

Back
Topp