noen som skal......

millemax

Glad i forumet
hei hei alle jenter som har termin i februar! noen av dere som skal føde på akershus universitetes sykehus (sia)? har selv termin rundt dn 1o....artig og snakke med noen som man karnskje møter igjen på føde avd om ikke så alt for lenge[:)].

noen som foresten gruer seg til fødselen??
blir jo alltids litt blanede følser...

Jeg skal nå ikke akkurat føde der, men jeg har ikke noe bedre å gjøre så jeg ville bare svare likevel[8D]
Jeg gruer meg som bare F... til fødselen.. Tenker på det hele tiden, men det er ingen rundt meg som vil snakke om disse følelsene fordi alle synes det er så tidlig.. [:(] du må få deg ticker, der er jo bare såååå søtt[:D] *klem*

har fått det nå!!!! ja rare følser ang fødselen....den er jo så inviduell også, så er vanskelig og forholde seg etter alt man hører..tror ikke det er helt bra jg, blir bare forvirra!!

også velger man "smertestillende", så er det jo så mye og velge i! jeg har jo ikke prøvd de forskjellige, så hva som hjelper på fødselen min er jo også et stort spørsmål i seg selv.....hmm. blir tullerusk....

hehe.. ja, ikke sant.. har det helt likens.. Hvordan skal vi kunne vite på svaret på alt? Vi har jo ikke gjort det før.. Men fohåpentligvis får man litt bedre svar etterhvert..

håper virkelig det ja[:)]

men blir jo så forvirra.....begynner og tro det er meninga[&:].

det beste hadde hvert om mannfolka kunne ta den delen, og vi kunne stå på side linja for en gans skyld, hehe!

har du fått mage enda?
kjent noe spark??

har litt sånn mage, men ser mest bare ut som om jeg har spist litt for mye... Gleder meg til magen kommer ordentlig fram[;)]
Kjenner litt sånn difust.. Tror det kan være litt liv, men av og til er det bare luft.. Kjenner ut som en luftboble som sprekker liksom, eller en fisk som smeller med halen.. Enn du?

fikk mage ganske tidlig..er høy og slank fra før så nå ser det vel mer el mindre ut som jeg er 6mnd på veg[:)]. har ikke lagt på meg noe serlig heller, kun magen!

utrolig godt og kose på kula om kvelden...
sparka for første gang på fredag, tydlig. men har ikke kjent noe etter det, snufs[&o]. kommer nok snart igjen.

men da kjenner du jo tydlig at det er liv der inne?
er god følse det[:)]

får mer følse av og være gravid da[:D]

har du hvert på ultralyd enda??
var der da jeg var 10 uker på veg, og det var en krabat det.
sparka og slo i ett kjør allerede da, så garantert det du kjenner[:)]

så godt å høre da.. Ja, vi var på UL i uke 6, men da var det ikke så mye liv der inne.. Bare hjertet som slo, å det var helt fantastisk å se[:D]
Ja, når man har fått kjenne å sett, så føler man seg nesten mer gravid.. Det er helt deilig[;)]
Er dette ditt første barn? Vi ska på UL igjen 5 september, da skal vi få vite hva det er[;)]

må vente helt til 15 sept. jg....blir godt og se hvor stor h#n har blitt i mellomtiden.

da ser du/dere nok stor forskjell ja[:)]

mitt første ja, gleder meg utrolig til og ha nurket her[:)].
er alene jg da, så litt blanda følser pga av d, men skal klare det så bra så.

dere skal vite kjønnet? nesten det letteste idag, med tanke på baby klær osv.
vanskelig og få tak i noe nøytralt bortsett fra hvitt.....

Jeg har foreløpig termin 5. feb så kanskje vi sees på Ahus? [;)]
Vet jo aldri når nurket har lyst til å komme ut, men håper at det ikke går så altfor lenge over ihvertfall da antar at jeg er ganske så lei innen den tid kommer...

Hei.

Jeg skal føde på Ahus og har termin den 11. februar.

Dette er mitt andre barn, men det er 9 år siden sist så jeg er vel som 1. gangs å regne.. [:)]

Jeg bor i Lillestrøm. Bor du i nærheten?

Bor like v/Fetsund så ganske nær Lillestrøm ja...

Hei og hå...Jeg har termin 4.februar,og skal føde på Ahus (sia),dette er 3 gang,og jeg har alltid gått over tiden,så det kan godt være at det kan bli mellom 4-18 feb,he,he
Bor på Skjetten,-Monika

hei.. du, om du har termin ca den 10. vet du ca når du hadde eggløsning da? eller når babyen ble unnfanget? jeg har termin den 24. februar, men har på følesen det er galt. at det heller er ca den 9. har du fått kul på magen? klemmer..

hei maria_bridge.

har foreløpig termin den tiende ja, så når jeg hadde eggløsning vet jeg ikke....men renget vel ut ifra termindatoen at barnet ble unnfanget rundt den 18 el 19 mai!
har du hvert på ultralyd enda? for får jo mer konkret svar da de måler babyen....men er mye fram og tilbake på termindatoen[:)] men ultralyd er d sikkreste.

har fått mage ja, syns godt at jeg er gravid for og si det sånn[:D][:D][:D]
du da??

Jeg har fått fødeplass på A-hus (tidligere SIA)
Har termin 3 februar.

Back
Topp