Noen som skal vite kjønnet tidlig?

Lykkenerkjærlighet

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noen som har vært på privat ultralyd eller skal, rundt uke 13-15?
Vi skal neste uke hovedsakelig for å se at alt er bra. Da er jeg 14+1, og det skal fint gå an å se kjønnet. Vil jo bare at alt skal være bra. Har en liten gutt fra før og har veldig følelse på gutt denne gang og, for har vært like ekstremkvalm denne gang. Har jo et lite håp om ei jente da, siden dette mest sannsynlig blir siste gang. Så vet ikke om jeg vil vite enda, eller leve i spenning til OUL ;)

Var på UL når eg var 12+6!
Eg spurte om hun såg hva det var, og hun viste meg en knott, men hun turde ikke gjøre seg opp en mening om gutt eller jente siden organet er så likt så tidlig :) Men kanskje du er heldig når du er 14 uker :D
Får heldigvis vite det 30.oktober, klarer nesten ikke vente :D :D

vi skal på ul 21. oktober.. da er jeg 16+2, og det skal være fullt mulig å se kjønn. Antar at jeg får mine mistanker om kjønn bekreftet! :P

Var på UL i uke 12+2, men for tidlig til å si noe.
Så nå må jeg vente helt til november før neste UL:( Vil vite hva der er nå!!!
Vil handle inn ting og tang:P

Jeg skal når jeg er 13+5, og skal være mulig å se sa hun jordmoren. Vi vil veldig gjerne vite :)

Skal på UL på tirsdag, men er bare 12+6 da, så trur ikke man kan se noe. Lurer jo veldig på hva det blir. Har en gutt fra før og er myyyye mer kvalm enn sist og har halsbrann hele tiden som jeg ikke hadde sist. Med lillegutt hadde jeg også den fineste rene hud jeg noensinne har hatt, mens nå blomstrer det overalt føles det som, så begynner å lure om der ikke skjuler seg en liten snuppe i magehuset denne gangen siden det er så annerledes :)

Ja det er jo kjekt å vite. Men samtidig litt kjekt å ikke vite og ;)
I uke 16 får du garantert vite det. Men uke 12 kan være litt tidlig. Selv om de ofte klarer å hinte seg til hva det er.
Jeg får nok vite det neste uke. Mrn får litt dårlig samvittighet av å tenke på kjønnet. Mye viktigere at alt er som det skal.

Vi skal sannsynligvis på fredag, da er jeg 13+1 :-) håååper vi kan få vite noe da, men hvis ikke skal jeg uansett tilbake i uke 16 og ordinær ul når jeg er 18+5 på sykehuset. Sambo er helt tullete på å få vite hva det er for noe hehe.. kommer til å gå jevnlig til ul hele svangerskapet p.g.a at jeg om en uke ca begynner på predisolon for revmatismen min og den kan være veksthemmende. Barnet vil ta igjen veksten uten problem med en gang jeg slutter på medisinen. Litt skummelt men risikerer altfor tidlig fødsel hvis betennelsen i kroppen får herje fritt hele tiden. Gleder meg! Blir super spennende!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp