Noen som skal vente med å fortelle om graviditeten...

LittleMonkii

Forumet er livet
.. til julaften? 

Jeg tror vi kommer til å si det etter ul 12.desember. Da vil jeg være 12uker på vei og synes det passer fint :) Men så har jeg lekt litt med tanken på å si det på julaften, pakke inn innrammet ultralydbilde eller noe slikt.. Tror ikke vi klarer å vente så lenge, men noen av dere vil kanskje det?

Jeg har tenkt det samme, men mannen vil helst si det personlig så vi får se hva vi gjør.
Skal på ny ul den 14. desember så tenker vi sier det engang etter det.

Ettersom jeg er da 12 uker imorgen så vet så å si alle det nå

Jeg hadde lyst til å vente til julaften, men det går ikke. Har allerede noen som har gjetta det og det begynner å bli vanskelig å skjule. Er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er halvveis...

Vi skal prøve å holde det hemmelig til lille julaften:) Da fyller mormor 80 år så tenkte det var en fin anledning å si det da

Her vet de aller fleste det allerede, i allefall nærmeste familie og venner. Var ikke mulig å holde det skjult slik formen min er :( Men jeg syns det er en koselig tanke da, og dele det til jul :)

Vi har snakket litt om at det kunne vert koselig å fortalt det på jul.. Men vi får se.. Kommer til å være sånn 14 uker på vei så spørs om vi klarer å holde det skjult så lenge - men vi skal prøve 

Hadde tenkt og holde det hemmelig til julaften, men det ble for lenge og vente, så tenkte jeg fortelle det på farsdagen til pappa, men han fikk vite det før  vanskelig og holde noe slikt hemmelig da..hehhe

tenkte så å vente til jul med og fortelle det til andre, men min far har allerede sagt det til så mange atte..... hehe, stolt bestefar eller???

Jeg har måttet si det til flere på jobb, pga formen min... Og foreldrene våre fikk vite det i forrige uke - pga formen min.. I tillegg til ett vennepar som vi er mye med - pga formen min igjen...

Er neimen ikke lett å skjule det når formen bare har vært fryktelig dårlig. 

Men ideelt sett, hadde formen vært fin, så skulle vi nok holdt det skjult til jula vi også. Koselig anledning å fortelle det da :)
Vi har fortsatt veldig mange å fortelle det til, så vi får nå se hva slags anledning og måte vi velger å fortelle det :) Gleder meg!!! :)

Har tenkt tanken vi og, men tviler på at vi klarer å holde det hemmelig så lenge..
Skal på ul 13 desember, så vi kommer sikkert til å si det ved første og beste anledning etter det:) Er så dårlig form så det er ille nok å holde det hemmelig nå! :P Begrensa hvor lenge det funker å si "jeg er ikke helt i form jeg... er så forkjøla:P " eller "jeg tror jeg brygger på noe, er så slapp og trøtt!"

Familien min bor i sverige så jeg har klart å holde meg. Jeg har tenkt å si det med julekortene. Jeg lager bildekort av gutten her hjemme og da tenkte jeg å ha et lite bilde neders der jeg holder hendene som et hjerte på magen. Får se om de skjønner det da...=)

nei, her er det allerede endel som vet det, og hvis alt er bra etter ul på tirsdag som kommer får ennå flere vite det :)

er noen få venninner og sjefene mine som vet det her enda..
men hvis alt ser bra ut på UL på mandag, og jeg får bilde, skal jeg sende bilde til mine foreldre og svigerforeldre på mandagen :) 
Må jo være en koselig måte å få vite det på.. de går vel i bakken kanskje, men det får så være... 

Har tenkt mye på dette i dag etter jeg laget tråden igrunn :p

Mannen er ikke så veldig begeistret over denne graviditeten og sier selv at han ikke kommer til å fortelle noe til sin familie.. Mine foreldre vet det, men holder tett. Kanskje vi skal gjøre det... Vente til julaften, eller evt. lillejulaften :) 

Tenkte å ta bilde av mini som holder ul-bildet og en tekst under hvor det står noe sånt som "i juni kommer lilleputt" med en ramme rundt :)

Huff da.. hørtes trist ut at mannen din ikke e så begeistra, e det nå spesiell grunn til det? Håper det kommer sæ etterhvert som det nærmer sæ da hvertfall!

Her tenker vi å fortelle det rundt juletider, men det blir nok rett før julaften regner æ med. Vi skal ikke feire jul idag og vi har veldig lyst til å være sammen når vi forteller til familien =)

Har tenkt tanken på at det hadde vært veldig gøy.
Men kommer ikke til å gå, syns for mye allerede. Kommer ikke til å klare skjule det til uke 12 engang:/

GlædeMæMasse skrev:
Huff da.. hørtes trist ut at mannen din ikke e så begeistra, e det nå spesiell grunn til det? Håper det kommer sæ etterhvert som det nærmer sæ da hvertfall!

Her tenker vi å fortelle det rundt juletider, men det blir nok rett før julaften regner æ med. Vi skal ikke feire jul idag og vi har veldig lyst til å være sammen når vi forteller til familien =)

Vi var enige om å prøve på nummer 2, og da jeg ordnet time til å fjerne spiral sa han plutselig at han ikke ville, men jeg ble gravid og rakk ikke engang å få mensen etter spiralen ble fjernet.... Og etterhvert som ukene gikk ble han veeeeldig klar på at det ikke passer i det hele tatt.. Jeg har gledet meg til det her, veldig og klarer ikke å la hans negativitet drepe min lykke.. Jeg skulle selvsagt ønske at jeg hadde han på mitt "lag", og håper at det etterhvert kommer seg.
Men vi har nå visst om dette i noen uker og han er fortsatt lite begeistret...

Koselig å fortelle det til alle samtidig :)

Jeg er 12+3 i dag og vi har ikke fortalt det til noen enda 
Har veldig bakovervendt livmor, så det blir nok lenge til det synes...
Har lekt litt med tanken på å vente med å fortelle det til jul, men da er jeg jo nesten 18 uker på vei, å vet forhåpentligvis kjønnet..

Samtidig begynner det å bli slitsomt å "lyge" meg bort fra arrangementer med alkohol og ikke minst skjule den dårlige formen på jobb... 

Kommer nok til å måtte fortelle det før julebordet i begynnelsen av desember, å da forteller vi det nok til familie og venner samtidig... Kan heller vente med å fortelle det på Facebook til jul 

Back
Topp