Noen som skal til kreta...

Mr.Darcy

Gift med forumet
Jeg har et lite, men kanskje rart spørsmål..

Kunne noen tenke seg og ta med en liten håndfull eller to med de små runde steinene som stranda består av....

litt teit spørsmålsformlering, men jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg bedre...håper dere skjønner hva jeg mener...

Grunnen til at jeg spør, er pga at jeg skulle ta med slik stein/sand selv...men klarte selvfølgelig å glemme det....[:(] Jeg har de kule bildene av sønnen min som sitter og leker i steinene/sanden, og det hadde vært så kult å ha litt ordentlig stein/sand når jeg skal scrappe bildene...

Jeg betaler selvfølgelig porto...[:)]

ingen..?!?

[:D] huff, jeg får HELT vondt av deg no ingen som svarer, hehehe, ååå sjønneste tråden jeg har sett på lenge, hehe, jeg hadde LETT tatt med litt sand og steiner til deg hvis jeg skulle til Kreta, men det skal jeg ikke, så håper noen andre kan hjelpe deg. ååå[:)]

ORIGINAL: ericsinmams

[:D] huff, jeg får HELT vondt av deg no ingen som svarer, hehehe, ååå sjønneste tråden jeg har sett på lenge, hehe, jeg hadde LETT tatt med litt sand og steiner til deg hvis jeg skulle til Kreta, men det skal jeg ikke, så håper noen andre kan hjelpe deg. ååå[:)]

takk.....for et nydelig svar....[:)]

ORIGINAL: DivaX

Fader at du ikke spurte før da.. har ei venninne som er i kreta men hun reiser hjem i morgen tidlig, og hun rekker nok ikke det[:(][:(][:(][:(][:(]

åhhh....[:(]

jeg skal kanskje dit men ikke før sept - okt

ORIGINAL: LinnSB*

jeg skal kanskje dit men ikke før sept - okt

Me too. Begynnelsen av september.

Er jeg frekk hvis jeg spør om en eller to av dere kunne tatt med en hånd småstein (som de fleste strendene er fulle av...)?

Hadde du spurt i fjor skulle jeg gjort det [;)][:)] Men skal ikke til Kreta i år. Håper noen kan hjelpe! [:)]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

skulle gjerne ha hjulpet Vimpane, men har desverre ingen planer om å til Kreta[:(]
-hadde gjort d med glede om jeg skulle vært der!!

Jeg skal til kreta i slutten av juli. Kan ta med en håndfull stener til deg[:)].

ORIGINAL: AnetteN

Jeg skal til kreta i slutten av juli. Kan ta med en håndfull stener til deg[:)].

åhhh...tuuuusen takk....

Skal selvfølgelig betale porto.

Vi reiser til kreta 28.juni og er hjemme igjen 5.juli, så bare si ifra[;)]

hei snuppa mi[:D]
Vi reiser som du vet 5.juli, og selvf skal jeg gjøre det
Bare send meg pm hvis du vil[;)]

Her blir det Kreta tur på oss i begynnelsen på sept i år!
No ser eg at du har fått et par svar på denne tåden din,
men skulle det vise seg at du kje får noen steiner og sand
før eg skal i sept ska eg ta med en bråte til deg :-)
Eg samler på sånt sjøl, og spes når det e aller første gang til syden [:D]

Back
Topp